Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Terrasjesweer

Gestart door Huugooke, 07 juli 2012, 13:27:21 PM

prulleman

massale rookstop in belgi???
jamaar, als wij dan langer leven, trekken wij langer pensioen? de kas kan nu al niet volgen dus de pensioenleeftijd moet opgetrokken worden tot 75 (minstens)[}:)].
miljoenen aan tax en accijns vallen weg. nog groter gat in de schatkist. Dus bezuinigen op (alles zeker) sociale en medische dinges, cultuur....+ een forse belastingverhoging op "nieuwe luxe" bv modeltreinen (zijn soms ook schadelijk voor de geestelijke gezondheid[;)][}:)].
eigenlijk zo je een kettingroker heel hoffelijk moeten behandelen want hij stort zijn zuurverdiende centjes in de staatskas ten behoeve van ons allen en hij zal zijn pensioen niet halen of er maar heel kort geniet van hebben, dus extra geld ten behoeve van de natie want hij heeft zijn ganse leven gewerkt (om die sigaretten te betalen) en sociale bijdrage gestort en laar dat allemaal aan ons.
wees dus niet kleinzerig en laat ze doen[:)]

Huugooke

citaat:
Geplaatst door prulleman

massale rookstop in belgi???
jamaar, als wij dan langer leven, trekken wij langer pensioen? de kas kan nu al niet volgen dus de pensioenleeftijd moet opgetrokken worden tot 75 (minstens)[}:)].
miljoenen aan tax en accijns vallen weg. nog groter gat in de schatkist. Dus bezuinigen op (alles zeker) sociale en medische dinges, cultuur....+ een forse belastingverhoging op "nieuwe luxe" bv modeltreinen (zijn soms ook schadelijk voor de geestelijke gezondheid[;)][}:)].
eigenlijk zo je een kettingroker heel hoffelijk moeten behandelen want hij stort zijn zuurverdiende centjes in de staatskas ten behoeve van ons allen en hij zal zijn pensioen niet halen of er maar heel kort geniet van hebben, dus extra geld ten behoeve van de natie want hij heeft zijn ganse leven gewerkt (om die sigaretten te betalen) en sociale bijdrage gestort en laar dat allemaal aan ons.
wees dus niet kleinzerig en laat ze doen[:)]


Hulde aan de kettingrokende, met een benzinezuipende autorijdende, Barbequende, uit het frituur etende medemens! Er mogen er meer zijn!

Jurgen

citaat:
Geplaatst door argilla

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door doomslu

Bestaan er trouwens autobestuurders die hun sigarettenpeuken niet uit het raam gooien? Bewijs van hun ego?sme, denk ik dan. [xx(]



Volgens mij worden er ook geen asbakken meer geplaatst in nieuwe wagens. Niet dat het daarom mag, maar gewoon een observatie. [:)]
Maar dan nog, ik vind dat je tijdens het rijden ook niet zou mogen roken. Tenslotte mag je ook niet telefoneren tijdens het rijden omdat je dan maar 1 hand vrij hebt, met een sigaret is dat volgens mij toch net hetzelfde. Daar heeft men tot nu toe ook nog nooit problemen over gemaakt, waarom dan voor een GSM wel? Typisch Belgisch misschien?




Volgens mij worden er ook geen asbakken meer geplaatst in nieuwe wagens.

toch wel Jurgen. Pas een nieuwe van april Berlingo
.



Ok dan.
In mijn vorige wagen, een Corsa, was er enkel een klein asbakje vooraan in het midden, onder het dashbord. In mijn huidige, een Ford Focus, heb ik geen asbak meer. Voor mij geen probleem, ik rook toch niet, maar rokers moeten hun peuk wel kwijt kunnen en als ze tijdens het rijden roken, dan is de enige manier het raampje openen en weggooien.
Het zou niet de eerste keer zijn dat er zo een bermbrand ontstaat, met alle gevolgen vandien.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Bij 'echte' auto's is een rokerskit een optie. Bij Franse misschien niet? [:D][:o)] Zou kunnen. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door prulleman

massale rookstop in belgi???
jamaar, als wij dan langer leven, trekken wij langer pensioen? de kas kan nu al niet volgen dus de pensioenleeftijd moet opgetrokken worden tot 75 (minstens)[}:)].
miljoenen aan tax en accijns vallen weg. nog groter gat in de schatkist. Dus bezuinigen op (alles zeker) sociale en medische dinges, cultuur....+ een forse belastingverhoging op "nieuwe luxe" bv modeltreinen (zijn soms ook schadelijk voor de geestelijke gezondheid[;)][}:)].
eigenlijk zo je een kettingroker heel hoffelijk moeten behandelen want hij stort zijn zuurverdiende centjes in de staatskas ten behoeve van ons allen en hij zal zijn pensioen niet halen of er maar heel kort geniet van hebben, dus extra geld ten behoeve van de natie want hij heeft zijn ganse leven gewerkt (om die sigaretten te betalen) en sociale bijdrage gestort en laar dat allemaal aan ons.
wees dus niet kleinzerig en laat ze doen[:)]



Misschien toch maar blijven roken anders moet ik blijven werken (beetje ego, maar soms moet je aan jezelf denken  [:D])

Groeten Peter[;)]

argilla

vanavond het tuincrematorium ook eens opstarten zie [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Martin Welberg

Lekker weer om met een sigaar op een terras te zitten [:D]

Jurgen

Zitten of smelten? [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Paulogic

Opbranden ??? gelijk de sigaar..[:o)]
mvg,
Paul(ogic)

Martin Welberg

Ach da ga wel onder een parasolleke [:D] Lekkere pint erbij [^]

PeterC

citaat:
Geplaatst door milocomarty

...Lekkere pint erbij [^]



Martin, toch een Belgische (Lekkere) pint hoop ik [^][^][^]
Groetjes, Peter


Martin Welberg

Lekkere witte gaat er wel in met dit weer [;)]

Ludwig

citaat:
Geplaatst door PeterC

citaat:
Geplaatst door milocomarty

...Lekkere pint erbij [^]



Martin, toch een Belgische (Lekkere) pint hoop ik [^][^][^]




Onderschat de Nederlandse La Trappe biertjes niet.
Of de heerlijke bieren van Brouwerij de Molen uit Bodegraven in Nederland.
Onze noorderburen hebben wel minder bieren maar er zitten zeker enkele pareltjes tussen.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

chef garde

"Enkele" pareltjes, daar zeg je het allemaal!

Geen land waar beter bier te drinken is dan ons Belgenlandje, hoe je 't nu draait of keert!

PeterC

citaat:
Geplaatst door chef garde

...Geen land waar beter bier te drinken is dan ons Belgenlandje, hoe je 't nu draait of keert!...



E?n bak kopen en een halve betalen!  Wegens de kwakkelzomer een teveel aan bier...
Dzu, ik was nu net 10 kg vermagerd maar met het bier aan dumpprijzen...[;)][;)][;)]
Groetjes, Peter