Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

open deur msc het spoor te Sint Niklaas

Gestart door tsjoek, 05 juli 2012, 20:28:25 PM

tsjoek

Hallo,

Op zaterdag 8 en zondag 9 september 2012 houdt modeltreinclub Het Spoor vzw zijn laatste tentoonstelling in onze lokalen achter het station van Sint Niklaas.

Telkens van 10.00 tot 18.00 uur zijn de verschillende modelbanen te bezichtigen.

Daarna wordt alles ontmanteld en verhuizen wij naar een nog grotere locatie in Sint Niklaas.

Een laatste gelegenheid om deze unieke modelbanen met honderden meters spoor en tientallen treinen te bewonderen.

Alle info op onze website
http://www.msc-hetspoor.be/

trailer
http://youtu.be/VH5j2s80sMY

Verder info kan U verkrijgen op bovenstaande mail.
info@msc-hetspoor.be

groetjes
13 en 14 februari 2021 in 't Bauhuis te Sint Niklaas grootste treinbeurs van het Waasland : MOBEXPO
---> allen daarheen

Metpetergaathetbeter

Dit jaar eens afkomen om een bezoekje te brengen aan de club (en die kerel met zijn klakske!)[:D][;)]

Groeten Peter[;)]

vanmiegroet

ok, ik zal er zijn (en mijne klak ook).
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

1op32

Nog even meegeven dat jullie ook welkom zijn op vrijdagavond 7 september tussen 19 en 23u.
Op zaterdag 8 en zondag 9 september 2012 is onze modeltreinclub te bezoeken van 10.00 tot 18.00 uur.
Tot dan !
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

vanmiegroet

nog een nachtje slapen en dan is het morgen na school iets leuks om te doen.
Wie kan ik verwachten? ;)
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

ToThePoint

Chance dat er vrijdag ook gelegenheid is om langs te komen.
Kan ik eens kijken of ik met men spoor 1 type 81 a la etat belge daar terecht kan om eens te laten rijden af en toe.
Eerst toestemming vragen aan DE chef of ik wel buiten mag.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

janjozef

Ben er vandaag geweest, spijtig dat die mooie stoombaan moet afgebroken worden, hopelijk kan ze terug worden opgebouwd

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steam.N

Ook hier spijtig genoeg niet geraakt.  Ggrrrrr ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

vanmiegroet

ik heb mijn belofte gehouden, spijtig dat niemand me aansprak van het forum.

Nu staat de club voor een nieuw tijdperk als de verhuis gedaan gaat zijn, meer ruimte, meer schalen, meer treinen
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

1op32

Bedankt aan iedereen die onze club bezocht afgelopen weekend  ;) !
We hopen jullie terug te mogen ontvangen bij de volgende editie in ons nieuw lokaal.
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

ToThePoint

Ruben ik heb u gezien, maar ge waart druk in de weer.
Soit ik ben ook benieuwd naar de nieuwe locatie en hoe de club reilt en zeilt.
Ik was er vrijdagavond en heb enige tijd met Geert (1/32) staan tetteren ivm spoor 1.
Ben benieuwd voor morgenavond  ;)
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

erwin

Bedankt voor alle bezoekers die van onze tentoonstelling een geslaagd weekend hebben gemaakt! Blijkbaar hebben toch vele mensen niet de kans gehad (mooi weer enzo ...) om onze tentoonstelling te bezoeken. Voor de geinteresseerden; wie toch graag eens een kijkje wil komen nemen (nu het nog kan ... want over drie maande verhuizen we) die is zeker welkom op een van onze werkavonden op dinsdag of vrijdag avond. Wie ons alsnog een bezoekje wil brengen, kan een mailtje sturen (info@msc-hetspoor.be) zodat wij U op een gepaste manier kunnen ontvangen !
Altijd welkom voor een kijkje, een leuke babbel en een lekker pintje uit onze uitgebreide biercollectie !!! :)