Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Kick-Off vernieuwde Railmedia site.

Gestart door ERVIN, 04 juli 2012, 11:11:12 AM

ERVIN

De site van Railmedia is in een compleet nieuw jasje gestoken , op deze site vind je niet alleen de mooiste foto's en het laatste nieuws van het grootbedrijf , maar er is ook een volledig bouwverslag terug te vinden van mijn modelbaan.;)

Er komen dus regelmatig up-dates van allerhande groot en modelspoor-gerelateerde items aan bod.

http://www.railmedia.be/

Ludwig

Ziet er goed uit Ervin.[;)]
Alleen krijg ik verschillende pop ups binnen als ik op je website zit.[:(]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

Ik zal het melden aan de beheerder van deze site Ludwig , is niet van mij , maar ben een stukje " aandeelhouder" , de site zelf is van John ( OMC). [;)]

Binco

Inderdaad, het probleem met de pop-ups heb ik ook.

Het is inderdaad een mooie site!
Leuk dat er nog eens iets nieuws is waar je (belgische) modelbouwactiviteit kan volgen [:p]
En dan nog wel de werf van Antwerpen Centraal [;)] Machtig!
Hij staat al vast bij de favorieten.

[:)][;)]

tufken

Erwin,

Dat is die teller van Motigo, die plaatst ook Spyware op je computer, een andere teller erop zetten....

Die geeft direct alarm op onze beveiliging !!!
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Peter

Heb geen last van Pop-ups
Site openen ?et Mozilla Firefox (veiliger dan int. expl.) en zorgen zolas in een ander draadje al gemeld een goed Antivirus + Anti Malware

Wat de website zelf betreft.
ZEEEEEEEEER goe bezig Erwin
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Ik kreeg eerst de melding dat er een pop-up geblokkeerd werd. Bij een tweede en derde klik kwam de pop-up wel tevoorschijn.


Wat de site zelf betreft, ik vind de lay-out nogal schreeuwerig overkomen. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Afgezien daarvan is het een goede site.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OMC

Allereerst bedankt voor zij die een bezoekje gebracht hebben, modelbouw is een groeiend begrip de laatste jaren dus springen we graag mee op de kar. En wat daar op de zolder van Erwin allemaal aan het gebeuren is, dat vraagt om een online dagboek [:)]

Wat die pop-ups betreft, in Firefox heb je daar inderdaad geen last van (Adblock enz) maar het neemt niet weg dat het niet mag gebeuren dat een bezoeker pop-ups krijgt bij een bezoek aan de homepagina. Tufken heeft gelijk, ik heb in januari -dacht ik- die teller van Motigo verwijderd maar er zijn blijkbaar nog restanten achtergebleven in de html-code die ik eens moet opsporen en dan zou dat probleem verholpen moeten zijn.

@Jurgen: wat bedoel je met "de lay-out" nogal schreeuwerig overkomen? Elke mening telt [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

erik50

De website kan ik zeker smaken.
Er is mijn inziens niet teveel met kleurtjes gespeeld en zo heb ik het graag.
p.s. hier ook pop-ups ( de bekende draaiende cirkels)
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Jurgen

Ik denk dat het vooral de combinatie van het blauw met het wit is die pijn doet aan de ogen. Daarnaast gebruik je ook vaak verschillende lettertypes (of toch al groottes) en dat leest ook niet gezellig vind ik.
Het kan ook te maken hebben met mijn dactylografische opleiding dat ik daar wat meer belang aan hecht dan iemand anders hoor. Daar hebben ze mij altijd verteld dat een brief altijd hetzelfde lettertype moet hebben en ook dezelfde lettergrootte behalve voor titels en dingen die moeten uitspringen in je brief. In de kantlijn hebben ze toen ook verteld dat men dat voor mails en websites ook zo moet houden. Maar zoals ik al zei, misschien ligt het probleem bij mijn opleiding en is dat er toen iets te hard ingeklopt. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

Ik vind het ook iets te druk. Ik hou meer van sober. zie mijn eigen site. (waar ik dringend eens iets zinnig zou moeten opzetten.)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

Toffe site.
De teller weggooien (dient maar alleen m ego te ondersteunen en walware bij de bezoekers te brengen) en 'homepicture .JPG)' resize naar 960 breed in plaats van een te grote 1534 pixels (geeft telkens een horizontale onnodige scrollbaar) en dan is alles ok [;)]

OMC

Vandaag een update gedaan en die teller van de site afgegooid. Volledig deze keer dus nu zou normaal die pop-up niet meer mogen verschijnen (hoop ik).

Patrick, wat die afbeelding betreft: het hangt van pc tot pc af hoe de website wordt weergegeven, ik heb een vrij breed beeldscherm en heb geen last met brede afbeeldingen door mijn instellingen. Ik kan natuurlijk niet verlangen dat elke bezoeker zijn beeldinstellingen gaat instellen om mijn site te bekijken maar binnenkort zal die afbeelding mogelijk verdwijnen om een gewone tekst weer te geven. Of anders wacht ik gewoon totdat de hele site naar php is overgezet, al zal dat nog wel enkele maanden duren.

PS: de afbeeldingen in de nieuwe reportage "Liefkenshoek" zijn met toestemming ?n onder begeleiding gemaakt. Ook van onze Erwin zijn er weer vorderingen op zijn mini-Europa te zien ([:D])
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Ludwig

Even geprobeerd en zo te zien geen pop-ups meer.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

OMC

citaat:
Geplaatst door Ludwig

Even geprobeerd en zo te zien geen pop-ups meer.[;)]



Da's dan al een zorg minder, bedankt [:)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be