Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Water bij een module bak overgang

Gestart door Michael, 04 juli 2012, 08:50:40 AM

Kautenbach

hoi Michael,

Bedankt, ik heb nog liggen. Ik heb dus aan de voorkant van mijn nieuwe modules ook zo'n overgang liggen, ben druk bezig om de wisselaandrijvingen, elektra en overige modules ivm rondje kunnen rijden aan te leggen. Daarna ga ik aan het afbowen en kan eens een proefopzetje maken. Duurt dus nog werl effe

groet, wim

Frank_N

Groet van Frank

erik de noorman


Ik gebruik watereffects van woodland scenics om golfslag na te bootsen prima methode om overgangen weg te werken. Hier en daar een kei(rotsblok) plaatsen waardoor waterversnellingen en kolken ontstaan. Drijfhout is ook prima om overgangen weg te werken en natuurlijk kleine dammetjes. Watereffects van woodland is eenvoudig te gebruiken. Het ziet eruit als houtlijm maar na drogen wordt het glashelde.r


Steven123

Ik wandel regelmatig in de ardennen langs de Maas, wat ik daar ook vaak zie is zo'n erg laaghangend touw met boeien aan, dat ze tientalle meters voor de stuwsluizen opspannen, je zou daar ook eventueel een rand mee kunnen camoufleren.
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

martintje

ik zou toch wat anders kunnen bedenken.... een nieuw ontwerp maken waar je daar geen last van hebt.
Een naad is een naad, die is niet tijdelijk weg te werken, alleen definitief, door een goede stucadoor  :)
en dan bedoel ik niet een boot of brug ervoor zetten, maar gewoon in het vlakke oppervlak, je blijt het altijd zien, en in de meeste gevallen werkt het wegwerken nog storender dan het niet wegwerken, en is Martin zijn oplossing volgens mij nog het best en simpelst, met een scalpel
Mvg Marty