Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Websites: even checken aub

Gestart door marc goovaerts, 01 juli 2012, 20:50:36 PM

marc goovaerts

Na het eerste doorbladeren van MSM kom ik na een tijdje automatisch wel bij 'modelspoornieuws' terecht. Om voor de producten die me interesseren al meteen op het net om wat meer info te zoeken.
Bij MSM 116 was dat het geval voor de montageplaat van Authentic Models en de pastorij van Goover Models.

In beide gevallen stond vermeld 'meer informatie...' het web op.
Maar daar is op de aangeduide websites (nog) niets te vinden over de beschreven producten.

Kunnen jullie, alvorens tot publicatie over te gaan, niet eens checken of de producten op de aangeduide websites wel te vinden zijn?
En eventueel de fabrikanten een seintje te geven wanneer er (nog) niets vermeld staat.

Het is wat zinloos iets aan te prijzen wanneer de lezer zelfs niet aan extra info kan geraken of tot aanschaf kan overgaan wanneer er op de aangeduide websites niets te vinden is.

Steam.N

Was eveneens wat ontgoocheld ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }


marc goovaerts

Helpt inderdaad. Bedankt! Vooral de tweede link was wat ik eigenlijk zocht.

Ik had onder 'producten' en 'status projecten' gezocht. Waar niets nieuws stond.
Ergens werkt die splitsing tussen 'producten' en 'webshop' dan niet helemaal.
Waar zit eigenlijk het verschil tussen de twee ?

Groetjes,
Marc

MARKLINRIJDER

Marc,

De website is in een fase van aanpassingen ze weten dat er hier en daar wat dubbel staat.

Wordt aan gewerkt, hoop ik ;-)

Grtjs,

Dacid

argilla

op onze eigenste home page gevonden bij wibo rail:
Web: http://www.wiborail.eu/index.htm
resultaat van het aanklikken:
Not Found
The requested document was not found on this server.

Web Server at wiborail.eu

op vakantie ??? of buiten dienst ??
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

BigCedric