Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Gebouwen spoor 1

Gestart door Giovanni, 01 juli 2012, 19:03:35 PM

Giovanni

Eerst zal ik mij even voorstellen op dit forum.
Ik ben Giovanni en ~ 2 jr. geleden heeft een vriend van me in contact gebracht met een Nederlandse autoriteit op het gebied spoor 1: Ernst Jorissen. Vanaf dat moment was ik verkocht en houdt mij er elke dag mee bezig. Helaas heb ik niet de ruimte om een eigen baan te realiseren, maar heb mij toch maar een lok aangeschaft, die mee en dan mee uit rijden mag: V221 van Fine Models. Verder ben ik doende met een BR38 van Marklin te pimpen: twee rookgeneratoren van KM 1 ( 1 voor de schoorteeen en 1 voor de cilinders ), een Faulhaber motor, piezospeakers bij de cilinders en het machinistenhuis en een grote Visaton speaker in de tender. Dit alles zal dadelijk aangestuurd worden door de 3.5 of 4.0 decoder van ESU. Het eindresultaat laat ik u uiteraard weten.
Verder vervaardig ik gebouwen zoals ik in de bijlagen laat zien. Deze zijn bestemd voor de verkoop en gemaakt in zeer kleine oplagen. Van deze bouwwerken zijn er nog slechts enkelen beschikbaar.
Probleem, het invoegen van afbeeldingen lukt niet. Ik druk op het symbool, maar krijg slechts de tekst 'img'.
Wie helpt?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank en graag tot mails / hoors / ziens.
Giovanni

Metpetergaathetbeter

Giovanni,

Alvast welkom hier op het forum, hopelijk kun je hier nog veel opsteken en mogelijks kan jij ons ook nog wat leren !

Groeten Peter[;)]

doomslu

Tussen de "img"-tags moet je nog zelf de link naar jouw plaatjes zetten. Deze moeten dus ergens op het internet staan...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterC

Giovanni,
Welkom op het forum! Altijd interesse in foto's!

Die foto's: zet ze op een plekje op het onmetelijk net en plaats je url tussen volgende tags (zonder de ronde haakjes want ander lukt het niet om hier een voorbeeld te geven):

([)IMG(])URL([)/IMG(])

En we kunnen ze zien.  Laat maar komen!
Groetjes, Peter


Giovanni

Allen,

Hartelijk dank voor uw reacties en ik ga het proberen.
Bij andere sites met mogelijkheden tot toevoegen van plaatjes, krijg ik bij het aanklikken van 'afbeeldingen toevoegen' direct de gelegenheid tot het 'bladeren' in mijn bestand en dat is wel zo gemakkelijk.
Maar goed, we gaan het dus proberen.

Nogmaals dank,
Groetjes,
Giovanni

Steam.N

Hoi Giovanni,
welkom op dit forum.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Welkom Giovanni [;)]
Denk er aan dat je foto's al "ergens" op het internet moeten staan. Uploaden vanaf je PC thuis gaat niet!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

1op32

Giovanni altijd goed een liefhebber van Spoor 1 te mogen verwelkomen!
Om foto's te kunnen plaatsen moet je de foto's eerst uploaden ik werk met Photobucket.com je kanje gratis aanmelden. Upload een foto klikt dan op de IMG code (is automatich een 'copy') en die plak je dan gewoon in je tekst hier op het forum.
Succes.
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

evan

Hoi Giovanni,

Welkom op het forum en laat maar wat van je gebouwen zien!  Ze zijn meer dan de moeite waard[;)]

Groetjes,

Rocky Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Giovanni

Hoi Allen,

Tot dat ik het door heb hoe ik plaatjes op deze site zet, even kijken naar een paar fotoos op het Spur 1 Gemeinschaftsforum www.s1gf.de. Daar ga je naar tabje 7 en 8 in de fotogalerie en zie je wat bouwseltjes van mij en het ombouwen van mijn BR38.

Groetjes
Giovanni

Giovanni

Ik heb ook maar eens een paar fotoos op 'Albums'Photobucket gezet.
Groetjes
Kijk op 'all albums' en vervolgens op Giovanni223's album

Ernst Jorissen


Hallo Giovanni..............

waarom doe je het niet zo.



groeten Ernst.
Ernst Jorissen
Spoor 1 MBSNederland

Ernst Jorissen

Of Zo.



En nog een.







De volgende keer als je bij mij bent laat ik het wel even zien.

Groeten Ernst...........
Ernst Jorissen
Spoor 1 MBSNederland

Giovanni

Hartstikke bedankt Ernst, ik kreeg het niet voor elkaar.
Het 'stellwerk' Sinsheim heeft na deze foto nog wel regengoten en HWA gekregen, want die horen nu eenmaal bij elk gebouw.

groetjes,
giovanni

Gerolf

Amai [:0] Knap gebouwd, Giovanni [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw