Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Tijdschrift Railhobby dec 2005

Gestart door n/a, 12 december 2005, 19:48:06 PM

n/a

Hallo Medespoorders,

Ik heb met veel enthousiasme het tijdschrift Railhobby gelezen.
In nr 12 van dec 2005 stond een hele mooie baan van ene heer Frans Thieleman.
Deze baan betrof een traject van lijn 42 van Luik naar Gouvy.
Weet iemand of deze modelspoorder ook een eigen site heeft en/of actief is op dit forum?
ik had wat vraagjes over deze baan, en zou wat advies willen.
Met vriendelijke groeten,

Mercruiser...

tot spoors..8D

loco

Dag mercruiser
Frans heeft onlangs zijn baan afgebroken en is met de bouw van een nieuwe baan gestart. Hij heeft geen eigen website en de kans is heel klein dat hij jouw bericht ooit zal lezen. Ik denk dat het Internet voorlopig nog aan hem voorbij zal gaan. Dus ook dit forum zal hij nog niet kennen. Wie weet .... je bent immers nooit te oud om te leren. Ik kom hem regelmatig tegen op de vele beurzen, waarbij Vilvoorde zijn favoriete plekje is. De laatste keer had hij zelfs foto's van zijn baan en ook van het gen?emde tijdschrift. Dat was in Lier op de boekenbeurs van De Geit. Als ik hem zie zal ik jouw boodschap doorgeven.
Loco

n/a

Beste loco,

Hartelijk dank voor je snelle reactie en aanvullende info.
persoonlijk denk ik niet dat ik ooit op die beurs zal verschijnen, dus zal ik het helaas met deze info moeten doen.
Mocht je Frans zien, wil je hem dan wel mijn complimenten overdragen voor zijn mooie ontwerp/baan welke helaas inmiddels is afgebroken.

Groetjes,

Mercruiser.

Tom

Julie maken me wel nieuwsgierig.[:D]

Uit hetgeen dat er verteld wordt lijkt de modelbaan wel de moeite om te zien. En lijn 42 is natuurlijk een mooie lijn, zeker en mooi te thema voor een modelbaan.

Zou er iemand van die baan enkele foto's versturen per e-mail?
Tom