Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

taxipost Belgie oplgelet!!

Gestart door reeves, 22 juni 2012, 17:43:56 PM

ysbeer

Ik bestel al jaren in duitsland en nederland.
Zelf gaan halen is duur en/of te ver (benzine kosten e.d)
Nog NOOIT enig probleem gehad.
Je moet natuurlijk wel bij een goede website bestellen.
In Nederland met TNT nooit enig probleem gehad.

Of het is in Belgie een zootje of de webwinkel haters(waarom?)dikke hun slechte ervaringen wel heel erg aan.

Van alle winkels waarbij ik bestel krijg ik een mail wanneer het is  verzonden met een nummer waarmee het pakket perfect te volgen is.

Ben ik nu bijna de enige hier ??????

wim

Peter

Ik heb al mijn Belgisch materiaal (en dat was nogal wat) lok, rijtuigen, boeken enz. allemaal verzonden met B-Post, waarbij de ontvanger moet tekenen voor ontvangst en je het pakje kan volgen via hun Track & trace systeem.
Nog nooit een probleem gehad.
Alhoewel, om eerlijk te zijn ik een paar pakjes via datzelfde systeem heb ontvangen waar ik me voor vewonderde over het bijna onleesbaar adres dat er enkel hadden opgeschreven.
Ook bij al mijn zendingen uit Duitsland en uit Belgie die met een pakjesdienst verstuurd waren (DPD, DHL enz) nog nooit een probleem gehad.
Dus,  had ik enkel geluk of...
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

De laatste pakweg 5 jaar ook niks meer voorgehad, en dit vanuit Belgi? en bijna alle buurlanden.
Tevoren al wel eens een keer een verkeerd pakje, maar telkens via mail recht kunnen zetten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

citaat:
Of het is in Belgie een zootje of de webwinkel haters(waarom?)dikke hun slechte ervaringen wel heel erg aan.


Het is hier gewoon een zootje, geen nood om aan te dikken. De enige koeriers die zonder problemen toekomen zijn DHL en UPS. Al de anderen al vodden mee gehad.

Koploper is Taxipost/Bpost: teruggezonden want mijn straat bestaat niet, pakje naar noorwegen dat vanuit Mons terugkomt, briefje zien in de bus steken dat er niemand thuis is enz.

Van dichtbij gevolgd door DPD: 2x total loss bij aankomst, 1x verpakking serieus beschadigd

DSV (vroeger ABX) daar moet je behoorlijk geduld mee hebben, duurt een week langer dan andere diensten.

Nu een pakje vanuit nederland dat na 1 maand nog niet terecht is. Dat is de 2de zending in al die jaren die echt verloren is. Dit is vermoedelijk via TNTpost gegaan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

reeves

Juist mail gekregen van de man naar wie het pakje was verzonden:
Het is geariveerd!!
Ik blij ,hij blij , iedereen blij
grtn
Tom

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door tomtom

Juist mail gekregen van de man naar wie het pakje was verzonden:
Het is geariveerd!!
Ik blij ,hij blij , iedereen blij
grtn
Tom



mogelijks was de courier met de fiets naar je bestemmeling gereden, om zodoende de ecologische voetafdruk van deze firma gevoelig te verlagen ![}:)][:D][8D]
Groeten Peter[;)]