Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 116

Gestart door argilla, 20 juni 2012, 07:26:26 AM

doomslu

#15
Voil?, de website is ge-update.
Alle nieuws over het dikke zomernummer staat er op.

www.modelspoormagazine.com
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

arnaud

#16
citaat:
Geplaatst door doomslu

Voil?, de website is ge-update.
Alle nieuws over het dikke zomernummer staat er op.

www.modelspoormagazine.com



Hallo Forum leden...

Hier een kleine voorgeur [;)] (goederenloods op Auhagen basis)



En bedank iedereen voor de niewsgierigheid..
Tot vrijdag!
Arnaud
Kitbashing - NMBS tijdperk III - Studies van bouwmaterialen

Steam.N

#17
Ziet er weer knap uit !
Nog drie keer slapen [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

argilla

#18
ziet er veel belovend uit! Arnaud doet het weer knap werk inderdaad.
Bedankt aan de Luc voor de preview op de home page.
Nog 2x slapen.[:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Decapod

#19
Lijkt verdacht veel op de goederenloods van Tongeren ...

NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

argilla

#20
deze morgen in de bus.

Arnaud man.....prachtig werk. Ga deze nabouwen (als het mag) want ik heb nog geen goederenloods en heb er een nodig.
Wat ook zeker een steengoed artikel is , is de houtlijm . Wist niet dat zoiets kon met watervaste lijm. Praktisch en goedkoop. Je kan er alle kanten mee uit. Zal zeker voor de aanleg van een kasseiweg deze methode aanwenden.
Die stenen boogbrug ook het proberen waard. Eenvoudig en goed gevonden.

Dus weer een magazine dat je nog lang zal nodig hebben en niet zomaar vlug vlug lezen en laten verdwijnen in de verzamel kaft.
Bijhouden en op je werktafel leggen en de desbetreffende artikels gebruiken en uitproberen  is het motto ![:p]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Bert Ossevoort

#21
Deze morgen ook bij de krantewinkel hier aan de nederlandse kust,en kan mij helemaal bij argilla aansluiten ,
en mooi nummer met veel nuttige bouw info ,en de vele modelbaan beschrijvingen nemen we er maar bij ,maar dat had minder gemogen [mijn mening,of meer belgisch getint]
maar met dit nummer komen we de zomer al lezend en plannen makend wel door ,of laat het maar gaan regenen kunnen we nu al lekker aan de slag.
Bert

Binco

#22
Van morgen ook in de bus gevallen.
Dat is weer mooi h? [:)]
Goede onderwerpen, we weten weeral wat doen.

[:)][;)]

ERVIN

#23
citaat:
Geplaatst door argilla


Arnaud man.....prachtig werk. Ga deze nabouwen (als het mag) want ik heb nog geen goederenloods en heb er een nodig.




Laat dan zeker hier wat foto's van zien h? argilla , want er worden maar weining dingen nagebouwd uit ons boekje.
Hoe gaat het trouwens met je tuinbaan , kan je daar al wat foto's van laten zien?[:I]

argilla

#24
Mijn bedoeling is eigenlijk Ervin,  met deze techniek van Arnaud de loods van Anserreme  ( kleiner dan die van Arnaud)na te bouwen op schaal H0 maar ook op schaal 1/22.5 ( 1/29) .
Alleen nog aan de plannen geraken dus. (Zucht.....zucht Belgi? zijn patrimonium ?????? [:(] )
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

#25
Hier niks. [:(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

#26
Hier is er intussen ook iets in de bus gevonden.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

#27
vandaag ook ontvangen, bij het eind van het artikel M6 stelt Guy dat de hobbyist voor een moeilijke keuze zal staan, eerlijkheidhalve na het lezen zal ik helemaal in de verste verte geen probleem hebben met kiezen ik ga gewoon voor de LS

Groeten Peter

Michiel

#28
Hier is het ook nog wachten tot volgende week... [:(]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

erik50

#29
Tot enkele jaren geleden was elk zomernummer een thema uitgave.
dit mis ik toch de laatste jaren een beetje.
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.