Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

jong geleerd is oud gedaan

Gestart door patatje70, 15 juni 2012, 18:45:28 PM

patatje70

mijn zoontje van 5 wil regelmatig eens meehelpen in de klub.. wat is er dan leuker dan inbedden??? (zonder verlijmen uiteraard)
ik vond het zo een leuk beeld dat ik deze met jullie wou delen.. hopelijk wordt dit ook een modelbouwer.. wie weet

imghttp://i583.photobucket.com/albums/ss273/patatje70/IMG_7089.jpg/img

DelticPower

Hallo patatje70, zo te zien aan het gereedschap dat hij gebruikt krijgt hij het met de paplepel ingegeven. [:D]

PeterC

Wim, Mooi!  Mijn zoon(tje) is zes jaar ouder en ik laat hem ook 'proeven' van onze hobby (heel rustig en wachten tot hij zelf komt 'zagen' om meer...).  Soms met de nodige meningsverschillen: ik rij Duits en hij wil pers? Belgisch...



Stimuleren!  En je kennis doorgeven!  En hopen...[;)]
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

@ PeterC,

Misschien je zoon overtuigen van alleen loc's, wagons en treinstellen die ook in Duitsland komen (dat zijn er ook al veel!) aan te schaffen !

Alvast veel plezier met de zoon en uitbouw van jullie baan !

Dit wens ik patatje en zijn zoon eveneens!

Groeten Peter[;)]

PS wel jammer dat jullie de naam van jullie zonen niet vermelden,mogelijk had ik dan de reactie iets persoonlijker kunnen maken !

PeterC

Peter, we kunnen idd onze baan in de grensstreeks situeren!
De naam?  Zoek eens +1200 van mijn posts door en je komt de naam meerdere keren tegen [;)]
Het is Michiel [;)]
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door PeterC

Peter, we kunnen idd onze baan in de grensstreeks situeren!
De naam?  Zoek eens +1200 van mijn posts door en je komt de naam meerdere keren tegen [;)]
Het is Michiel [;)]



Peter,

kon moeilijk uw 1200 posts eerst lezen anders had je morgen nog geen reactie gekregen ; bij deze Michel koop alleen Belg. materiaal die in Duitsland rijdt(reed) en je zult zien dat je met je vader goed overeen zult komen en op deze manier ongetwijfeld VEEL MEER zult krijgen [}:)][:D][;)]

Groeten Peter[;)]

PeterC

Peter, eens zo 'dom' geweest om hem mee te nemen naar jullie 'open-deur-dag'...  Nu telkens de vraag: wanneer gaan we nog eens naar die 'club'?  En als Paul(Logic) in de buurt is...  ...Die maakt hem helemaal 'zot' (en mijn budget ook) [;)][;)][;)].

Volgende open-deur wordt het een budgetverdeling: Mechelen is dan niet veraf meer [^]
Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door PeterC

Peter, eens zo 'dom' geweest om hem mee te nemen naar jullie 'open-deur-dag'...  Nu telkens de vraag: wanneer gaan we nog eens naar die 'club'?  En als Paul(Logic) in de buurt is...  ...Die maakt hem helemaal 'zot' (en mijn budget ook) [;)][;)][;)].

Volgende open-deur wordt het een budgetverdeling: Mechelen is dan niet veraf meer [^]



Misschien moet je maar eens lid worden, kan je zoon meekomen ![:D]
Trouwens wie wordt er nu niet gek van Paulogic ?[:D][}:)]

groeten Peter[;)]

bollen neus


Trouwens wie wordt er nu niet gek van Paulogic ?[:D][}:)]

groeten Peter[;)]
[/quote]

Ikke.[;)]