Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

: train controller van railroad & co

Gestart door georges, 07 juni 2012, 16:26:41 PM

georges

: train controller van railroad & co
Even  een vraagje plaatsen
Zijn er treinvrienden die mij even kunnen helpen met het prograam
: train controller van railroad & co Ik heb een paar vragen om iets optelossen. Gelieven mij langs mijn email adres te contakteren voor een afspraak. g.dewachter at scarlet dot be
hoop op zegen.
Georges.

argilla

waarom langs uw email adres en niet hier ? zijn de problemen zo moeilijk of onoverkomelijk ?
Stel gerust uw vragen hier en wij zullen u trachten te helpen mooi toch,  en iedereen kan ervan leren Georges [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

georges

citaat:
Geplaatst door argilla

waarom langs uw email adres en niet hier ? zijn de problemen zo moeilijk of onoverkomelijk ?
Stel gerust uw vragen hier en wij zullen u trachten te helpen mooi toch,  en iedereen kan ervan leren Georges [;)]


Ik zal ze stellen,  De trein stop in een blok in A maar vertrek niet als de volgendebloken vrij B.C.D. zijn. rijd niet voort moet terug manuweel verzet worden naar het volgende blok

doomslu

georges, ik heb in jouw eerste bericht het emailadres een beetje onherkenbaar gemaakt voor robots. Jouw email hier op het forum zetten zou je wel eens veel spam kunnen opleveren.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

Een trein gaat niet zomaar rijden. Je hebt waarschijnlijk een bepaalde opdracht gegeven, en die wordt niet naar verwachting uitgevoerd.

Onder welk regime zou de trein moeten rijden: interlocking, auto-train, schedule,...? Heb je bepaalde restricties geven aan het blok waar ze voor staan te wachten (treinlengte, treintype, ...)?

Bon, ik geef maar wilde ideeën, want zo op afstand is het natuurlijk moeilijk gissen wat er precies fout loopt. Als je je project hier gezipt beschikbaar zou stellen, dan zouden er misschien bereidwilligen zijn die het eens zouden willen bekijken.

En anders is er natuurlijk nog het forum van RR&Co zelf, waar dikwijls snel en degelijk geholpen wordt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Is dit niet iets voor de rubriek "simulatoren" ? Of gaat het over een digitaal modeltreinsysteem dat ik niet ken? [:I] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Bij mij weten is train controller iets gelijkaardig aan koploper?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

Traincontroller van RR&Co is een besturingssysteem voor modeltreinen zoals inderdaad Koploper. Je kan er ook mee simuleren, maar dat is eerder bedoeld als test tijdens het ontwerp, dan doel van het programma. Een dergelijk programma wordt dikwijls ge?ssocieerd met digitaal modelspoor, maar dat hoeft niet pers?. Dus, Gerolf, zoek er nu maar de geschikte rubriek voor. [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Ah, OK ... dan staat het hier goed [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw