Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Overlijden Dirk Melkebeek

Gestart door Guy Van Meroye, 01 juni 2012, 09:50:56 AM

René

48 jaar is veel te jong om te sterven.
Sterkte aan alle nabestaanden, familie, vrienden, collega's en kennissen.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

railtravelmanager

daar krijg je toch koude rillingen van hoor

dat zijn laatste reis de allermooiste mag zijn

deelneming en veel sterkte aan familie,vrienden en kennissen die achterblijven

Erwin
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Gerolf

Wat een massa reacties. Ik hoop dat zijn naasten deze vinden en er troost in vinden.
Voor de ge?nteresseerden de rouwbrief: http://meb.gerolf.be/msm/RDM.pdf
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tsjoektsjoek

Familie en vrienden heel veel sterkte

tsjoektsjoek
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

marc goovaerts

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Wat een massa reacties. Ik hoop dat zijn naasten deze vinden en er troost in vinden.
Voor de ge?nteresseerden de rouwbrief: http://meb.gerolf.be/msm/RDM.pdf


Kunnen deze forumreacties niet eenvoudig doorgestuurd worden naar het rouwregister ?

modeltreinbart

Daar word ik nu stil van , 48jaar is inderdaad veel te vroeg om te gaan daarom betuig ik van uit Beveren waas veel sterkte aan de familie .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Koen

Ik lees dit nu pas.
Ik ben geschokt door dit bericht. Op zo'n jonge leeftijd. Veel sterkte voor de familie, vrienden en kennissen.
Innige deelneming.

Koen
Nooit te oud om te leren

gjvdz

Deze man heeft onze hobby een grote toegevoegde waarde gegeven door de tijdschriften die hij maakte. Hij heeft ons ongetwijfeld ook dichter bij mekaar gebracht en heel veel uren leesplezier en idee?n bezorgd. Daarom, een oprechte DANK U WEL!
Iemand verliezen is nooit leuk, zeker niet zo plots en zo vroeg maar door al het positieve uit een mens zijn leven te herdenken wordt hij niet vergeten en leven zijn idee?n verder in ons allemaal.

Veel sterkte aan iedereen die hem gekend heeft en ook aan iedereen die dit bericht leest want het is soms pas op zo'n moment dat je beseft dat er ook mensen achter deze mooie onderneming zitten.
Mvg Giel-Jan

Herwig

Dirk... en nog g??n  "vijf ervoor"  , zo plotseling, onvoorbereid.
M'n medeleven aan Dirks gezin, familie, vrienden en ... Guy V.M. en de huidige ploeg M.S.M.-medewerkers.
Sommige treinen vertrekken te laat, mensen te vroeg.

Herwig

Geachte forum-beheerder,
In functie van het rouwregister heb 'k me eenvoudigweg geregistreerd als  "herwig",  niet minder, niet m??r.
Waar komt dan, ongevraagd en dus onwetend, die alias  "reiziger..."  vandaan?  Graag een verklaring (is niet dringend) ?n verwijdering van deze niet-door-mij-aangemelde  toe- of bijnaam.
Met dank bij voorbaat,  groeten, Herwig.
(uw reactie graag rechtstreeks op mijn e-mail-adres, aub, lijkt me handiger en logischer....)

Martin Welberg

Die klasseringen heeft eenieder hier. Verandert met het aantal posts..

Durango

Ik lees dit nu pas.
Mijn condolances en veel sterkte voor de famielie en medewerkers met dit verlies op een veel te vroege leeftijd.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

GHYSELS

Innige deelneming. (Al kende ik hem niet persoonlijk, de naam en figuur staan als een monument)
Tom Ghysels

Spoor gerust eens op mijn baan!
http://www.flickr.com/photos/modelspoorbaan1_tom/

Bert Ossevoort

Wegens vakantie ,niet actief geweest op het forum ,maar gisteren spoorwegjournaal gekocht in belgie en op de terug reis ,
met verbazing twee maal het voorwoord gelezen ,en kan me alleen maar aansluiten met alle eerder geplaatste posts,heb het genoegen gehad in de begin periode van MSM een middag met Dirk te hebben kunnen praten over het tijdschrift artikelen richting enz enz ,dat heeft voor mij toen een fijne herinering opgeleverd ,die ga ik koesteren ,daar iemand pas echt overleden is als iedereen hem of haar vergeten is.
Rest mij toch aan alle naasten ,hen heel veel sterkte toe te wensen .
Bert.

T03

Innige deelneming aan de familie en naasten.

Marc
"I have a train riding in my brain"