Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Overlijden Dirk Melkebeek

Gestart door Guy Van Meroye, 01 juni 2012, 09:50:56 AM

Martin Welberg

Veel sterkte aan zijn familie en naasten, 48 is veel te jong !

Paulogic

Onze innige deelneming aan familie, vrienden en kennissen.
Laat ons wensen dat hij een rustige rit kent naar het hiernamaals.

Paul en Wendy Colson - Vandenbossche
mvg,
Paul(ogic)

chef garde

Triest!!  Veel sterkte aan familie, vrienden en collega's van dhr. Melkebeek.

Zijn (reis)reportages uit Motoren & Toerisme zullen mij bijblijven!

tonycabus

Ik heb Dirk een tiental jaar geleden leren kennen en kreeg van hem de gelegenheid aan MSM, TMM en vooral ook dit forum mee te werken. Dirk was een bezieler en een drijvende kracht voor wie iedereen graag een tandje bijstak. Dit is een groot verlies voor de Belgische modelspoorwereld en bij deze kan ik alleen nog maar sterkte wensen aan zijn vrouw Vivian, zijn kinderen en zijn naaste medewerkers.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

jean-luc

Jammer Dirk, ik zal je missen als vriend en als treinliefhebber.
We zijn even oud en het doet me toch denken over het leven en de geneugten van ons bestaan.
We zien elkaar nog zeker en vast.
Innige deelneming voor de nabestaanden en de grote MSM-familie.

vanmiegroet

Heel erg spijtig.
Ik heb enkele keren ontmoet, hij was vrij energiek.
Laten we enkel zijn goede kanten herinneren, zoals hij bij mij
een voorkeur had voor Engelse humor en de grappen goed kon overbrengen.

Een toffe kerel die veel te vroeg is heen gegaan.
Heb veel rust Dirk
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

evan

Sterkte aan de familie bij dit plotse verlies.

Ook sterkte aan de naaste collega's, vrienden en medewerkers die met hem samenwerkten...

Evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

conducteur

Eerst geloofde ik de titel van dit draadje niet. Ik ken hem niet persoonlijk, maar wist dat hij nog niet erg oud was. Veel te vroeg...[:(]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michael

Ongelooflijk, onmacht, ik wens zijn vrouw en kinderen veel sterkte met dit verlies.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Buikske

Mijn oprechte deelneming

Olivier
 

doomslu

Sinds deze morgen, toen Guy me op de hoogte bracht en we de berichten op beide fora plaatsten, ben ik volledig van de kaart. Zo plots en veel te vroeg. Al de ganse dag aarzel ik om hier iets te schrijven.

Dat kan toch niet? Een intelligente, goedlachse man, met wie het prettig samenwerken was. Zijn medewerkers blijven verweesd achter.

Dirk was een echte levensgenieter. E?n van de goede herinneringen die me het meest zal bijblijven zijn de redactievergaderingen die steevast gepaard gingen met lekker eten en een goed glas. Het laatste dat we samen dronken was om te klinken op de overname van de treinbladen. We waren weer thuis, waar we ons goed voelen.

Dirk we zullen je missen.
Veel sterkte aan Vivian en de familie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Goh , ik ben met verstomming geslagen , ik wist helemaal niet dat Dirk ziek was , het moet idd heel erg snel gegaan zijn.

Heel veel sterkte en medeleven aan de familie.

Lokpaint

Ook mijn condoleances aan de nabestaanden.

Bart
 

conducteur

Ik ken hem zelf niet persoonlijk, maar in mijn nabije omgeving zijn er enkele die een (zeer) goede band hadden met hem. Daardoor komt het slechte nieuws extra hard aan voor mij.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OMC

Dit is als een donderslag bij heldere hemel, ook geen idee dat Dirk ziek was, en zo'n jonge leeftijd .. een mens wordt er gelijk stil van. Veel sterkte aan de achterblijvende familieleden en vrienden!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be