Kuifje

Gestart door argilla, 30 mei 2012, 11:22:01 AM

Ludwig

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Huugooke

Ja, als ge dat wilt, en ge hebt dat geld, dan koopte dat h?!
Als ge dat wilt en ge hebt dat geld niet, dan kunde da niet kopen h?.
Als ge dat niet wilt maar ge hebt dat geld, dan kunde iets anders kopen h?.
Als ge dat niet wilt, en ge hebt da geld niet, dan hoefde er ook geen zorgen over te maken h?.
En als ge denkt: ik koop da, want ik heb het geld, en ik verkoop da later voort voor veel meer geld, dan kan da meevallen maar ook tegenvallen!
Maar als ge denkt: ik koop dat om op de kast te zetten, maar niemand mag er ook nog maar naar wijzen, want als er een vuile vinger op staat is het minder waard, dan is dat toch een spijtige investering, en kunt ge beter goudklompkes kopen.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Huugooke

En als ge denkt: ik koop da, want ik heb het geld, en ik verkoop da later voort voor veel meer geld, dan kan da meevallen maar ook tegenvallen!
Maar als ge denkt: ik koop dat om op de kast te zetten, maar niemand mag er ook nog maar naar wijzen, want als er een vuile vinger op staat is het minder waard...



Die mensen zullen er zijn, wees maar zeker. En ik denk dat ze daar een klein beetje gelijk mee gaan krijgen ook.


Wat je ook kan doen is zo'n ding kopen, je camera aanzetten en filmen als je er met je wagen over rijdt ofzo. Dit naar analogie met de hype met de I-pad/phone of de nieuwe Nintendo/Sega/Gameboy/Playstation/...
Je moet maar eens zoeken op het internet. Dan zie je honderden mensen aanschuiven om zo'n ding als eerste aan te kopen en dan is er een pipo die de doos laat zien, het prulletje uitpakt en dan gigantisch hard tegen de grond smakt en er nog eens met een hamer op klopt. Je moet dan maar eens letten op de reacties van de mensen die te laat zijn om hun prul te kopen. Hilarisch gewoon. [:D]
Langs de andere kant, 't is wel een beetje zotjes om iets te kopen van zo veel geld om het dan stuk te slaan. [}:)]


Dit is alvast wat er gebeurt als je een Iphone gaat koken:
http://www.youtube.com/watch?v=Tcb3KrIl84k&feature=fvwrel
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Frank_N

citaat:
Geplaatst door Michiel

Voor 1000 euro is er een hele hoop interessanter authentiek spul te koop dan zo'n curiosum op de baan met beperkte inzetbaarheid. Maar dat is natuurlijk louter mijn persoonlijke mening. [:D]



Hoewel ook niet helemaal mij'n  feestje (1000 euries!!!)
(zou niet eens op mijn museum lijntje "staan", laat staan ermee rijden)
Toch: Jammer dat het niet in N is/word uitgebracht[:0]

Het heeft toch wel iets met museum, enzo....
Groet van Frank

Huugooke

...maar zoals ik al zei, goud en diamanten, dat blijft de beste belegging!


Frank_N

citaat:
Geplaatst door Huugooke

...maar zoals ik al zei, goud en diamanten, dat blijft de beste belegging!





Kun je dat eten dan, Hugo [?]
Groet van Frank

Huugooke

BELEGGING! Niet beleg!
En ja, in de oorlog wel naar het schijnt![}:)]