Zeg maar Off-topic > Babbelhoek

Russen halen treinsstunt uit !!!!

(1/2) > >>

erik50:
Goe zot :0 !!!!
http://www.clint.be/actua/bizar/russen-halen-levensgevaarlijke-treinstunt-uit-video

Even wachten tot video verschijnt.

Jurgen:
Trucage of niet?

Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is. [?]

Och ja, ik doe in ieder geval niet mee.

PietB:
citaat:Geplaatst door Jurgen

Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is. [?]
Een trein van een paar honderd ton staat niet zomaar stil.
En waarschijnlijk stond de tweede ook tegen de draad.
Want bij het wegvallen van de spanning krijgt de machinist een alarm.
Die zal dan een noodremming inzetten, omdat het effect het zelfde is als een draadbreuk.

Maar laten we kort zijn: Die gasten zijn knettergek.

dit kan er gebeuren:klikmaar

Havoc:
citaat:Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is.

Dat was (is?) de standaard manier om de brug tussen het vasteland en R?ggen over te steken.

Rochevalien:
citaat:Geplaatst door Havoc

citaat:Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is.

Dat was (is?) de standaard manier om de brug tussen het vasteland en R?ggen over te steken.

In Nederland zijn er ontelbare bruggetjes waar men de panto moet neerlaten om over de brug te rijden.
Men doet overigens hetzelfde bij het passeren van de "sluis" tussen het Belgische en Nederlandse net.Uiteraard schakeld men dan in de lok over op 1500v alvorens de panto terug tegen de draad te zetten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie