Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

NMBSverzamelaar wordt Micha

Gestart door Michael, 28 mei 2012, 09:04:50 AM

Michael

Ik heb mijn gebruikers naam laten veranderen in mijn voornaam, vind ik wat makkelijker en nmbsverzamelaar dekt niet de lading, ik blijf de NMBS wel trouw:D:D:D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Hoi Micha?l
Ook andere spoorwegen, of ga je meer doen dan verzamelen, of allebei? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Wel Gerolf, misschien wel eens goed om het hier nog eens uit de doeken te doen, in 2006 weer begonnen met de hobby, een paar baantjes gebouwd, maar kwam steeds niet verder dan de sporen liggen en dan na korte tijd niet tevreden en weer overnieuw beginnen, heb ik een aantal jaren volgehouden en ben nu bijna zover met de huidige baan dat ik naar believen kan rijden, bij deze laatste baan heb ik wel wat mede modelspoorders geraadpleegd om niet meer opnieuw te moeten beginnen.
Tussen door flink wat materiaal verzameld, ik beperk me tot Belgisch materiaal.
Maar dat was niet genoeg. Daarom het plan opgevat om ook nog een module baan te gaan bouwen, zie de rubriek gezocht "Lijn 154" en kort geleden "Godinne" Sinds vorig jaar ben ik info aan het verzamelen over lijn 154, dat bleek zo omvangrijk dat ik me ging beperken tot het deel Lustin- Godinne, ook dit is nog veel te groot om te beginnen, vandaar dat ik me voorlopig wil beperken tot Godinne.Eind juli staat er een dag gereserveerd voor een foto shoot op locatie (Godinne). In voorbereiding een driemanschap waarmee we drie verschillende onderwerpen willen koppelen als 1 geheel, voorbereidingen zijn in volle gang. eerste materiaal is reeds aangekocht. Na de zomer wil ik op het forum een apart draadje starten over Godinne. alles wat ik tot nu toe gedaan heb (decoders leren inbouwen, airbrush cursus, workshop weatheren, workshop landschapsbouw) staat eigenlijk in het teken van deze module baan.
Binnen kort nog een avondje stoeien met de esu lokprogrammer en begin juli kan ik nog een basis cursus fotografie via de fotovakschool toevoegen aan mijn lijstje. Dan hoop ik voldoende kennis te hebben om de rest verder uit te bouwen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

mini-bs

citaat:
Geplaatst door Micha?l

Ik heb mijn gebruikers naam laten veranderen in mijn voornaam, vind ik wat makkelijker en nmbsverzamelaar dekt niet de lading, ik blijf de NMBS wel trouw[:D][:D][:D]



en zo ben je beter herkenbaar h? Micha?l !
Succes met Godinne !

grtjs,
Randall
 

Michiel

Hallo Micha?l,

heel goed idee om je gebruikersnaam te veranderen. "Micha?l" klinkt een heel stuk spontaner en vriendschappelijker. Ik heb ooit ook mijn gebruikersnaam laten veranderen; ik was vroeger "Saraan", maar dat dekte de lading ook niet meer.[;)]

En, ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de ontwikkeling van je project "Godinne".
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)