Diablo experience

Gestart door stefan, 25 mei 2012, 15:30:43 PM

stefan




Beste collega,

Na bijna 5 jaar hard werken zal het Diabolospoorcomplex op 10 juni 2012 officieel in dienst worden genomen.

De ?Diabolo? verwijst naar twee nieuwe spoorinfrastructuren.

?     De nieuwe lijn tussen Brussel en Mechelen op de middenberm van de autosnelweg E19.

?     De verbinding van die spoorlijn met het station Brussel-Nationaal-Luchthaven.

Dankzij het Diaboloproject is het mogelijk om vanuit Brussel, Mechelen en Antwerpen en vanuit Amsterdam, Parijs of Frankfurt rechtstreeks naar de luchthaven te sporen.
Wilt u graag alles te weten komen over dit ongelooflijke project?

Wilt u graag op zaterdag 9 juni 2012 ??n van de eerste bezoekers zijn van deze infrastructuur?

Schrijf u dan nu in om plaatsen te winnen op ??n van onze belevenistreinen!

Het DiaboloTeam


Nu heb ik mee gedaan met deze wedstrijd voor 4 tickets moest het zijn dat ik ze win zijn er misschien wel geinteresseerde onder jullie die ook mee willen ik heb gereserveerd voor de trein die om 15u vertrekt. 1 juni weet ik of ik ze gewonnen heb maar als je geinteresseerd bent om mee te gaan mag je hier een berichtje laten.
En dan laat ik wel iets weten. En nu maar hopen dat ik natuurlijk zelf niet moet gaan werken met die domme buitenreeks :p.

mvg stefan

evan

En ik ben Fier dat ik er een belangrijke bijdrage heb geleverd qua bovenleiding!!![:D][8D]

Gisteren was het "Rampoefening" en ik was ingeschreven als vrijwilliger voor figurant slachtoffer, maar door de onkunde van een onderaannemer op het Liefkenshoekproject is het gisteren uitgelopen en raakte ik niet op de rampoefening[:(!]

Diabolo:
Groot project en ferm resultaat!!!
Even nog een opmerking:  Het deel op de middenberm van de E19 is maar een zichtbare fractie van het ganse project!!!
Dat was het makkelijkste deel trouwens[;)]

Dank je voor de bijdrage Stefan!!!

Groetjes[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Jurgen

Kuch!


Niks winnen dus, gewoon je tickets bestellen voor het juiste uur en 9 juni in Zaventem klaarstaan voor je trein. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stefan

ze zeggen toch in de mail dat je pas 1 juni weet of je tickets hebt ?

Jurgen

citaat:
Beste WILLY,

Uw inschrijving voor een rit op de belevenistrein werd geregistreerd.

Gelieve bijgevoegd e-ticket af te drukken en het op zaterdag 09 juni mee te brengen.

Opgelet ! Dit e-ticket geldt niet als treinticket voor de treinreis vanuit een Belgisch station naar het station Brussel-Nationaal-Luchthaven.

We kijken er naar uit u op 9 juni te mogen verwelkomen !



Het Diabolo Team



Dit is wat in de bevestigingsmail staat na de bestelling. Als bijlage krijg je een "ticket" toegestuurd dat je moet afdrukken en moet meenemen op 9 juni. Daarop staat het uur vermeld van je trein en voor hoeveel personen dit geldig is, samen met een barcode.
Om logische redenen ga ik dat hier dus niet online zwieren. [:D]

Nergens staat iets vermeld van "winnen" of bekendmaken op 1 juni.

Dit is trouwens de tekst die nu op de website staat om de tickets te bestellen:

citaat:
Beste bezoeker,

Na bijna 5 jaar hard werken zal het Diabolospoorcomplex op 10 juni 2012 officieel in dienst worden genomen.

De ?Diabolo? verwijst naar twee nieuwe spoorinfrastructuren.

?     De nieuwe lijn tussen Brussel en Mechelen op de middenberm van de autosnelweg E19.

?     De verbinding van die spoorlijn met het station Brussel-Nationaal-Luchthaven.

Dankzij het Diaboloproject is het mogelijk om vanuit Brussel, Mechelen en Antwerpen en vanuit Amsterdam, Parijs of Frankfurt rechtstreeks naar de luchthaven te sporen.

Wilt u graag alles te weten komen over dit ongelooflijke project?

Wilt u graag op zaterdag 9 juni 2012 ??n van de eerste bezoekers zijn van deze infrastructuur?

Schrijf u dan vanaf nu in, zodat u zeker bent van een plaats op ??n van onze belevenistreinen.

Het DiaboloTeam
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stefan

Beste stefan,

Uw aanvraag voor een rit op de belevenistrein op zaterdag 9 juni 2012 voor 4 personen werd geregistreerd

De winnaars worden geloot op 31 mei 2012.
Indien u tot de gelukkigen behoort, ontvangt u een e-ticket per mail.

Alvast bedankt voor uw deelname!



Het Diabolo Team


en dit is wat ik in mijn mail krijg.
ergens klopt er iets niet

Jurgen

Misschien kan iemand anders opheldering brengen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

gjvdz

Weet iemand tot waar de diabolo trein die dag rijdt?
Tot in Mechelen?
Mvg Giel-Jan

Jurgen

citaat:
Geplaatst door gjvdz

Weet iemand tot waar de diabolo trein die dag rijdt?
Tot in Mechelen?




Tot aan het belevenissenplein, waar dat ook moge zijn.

Mechelen lijkt me toch net iets te ver. Ik denk eerder de kanten van Schaarbeek.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Vandaag een reclamespotje gehoord op MNM waar reclame gemaakt word voor de Diablo experience. Hierin zegt men ook dat je gewoon moet inschrijven en wordt er geen melding gemaakt van een wedstrijd of iets dergelijks.

Oorspronkelijk was dit misschien opgevat als een wedstrijd, maar waarschijnlijk heeft men daar dan toch van afgezien.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Blijkbaar is het tot ergens op de E19 dat de treinen rijden. Er staan daar tenten langs de E19 naar het schijnt en deze voormiddag was er geen volk.

Maar men verwacht wel 12000 mensen die de Diablo komen bezoeken, dus ik vrees dat het vanmiddag nog wel eens druk zou kunnen worden. [:D] Spijtig genoeg zal ik daar tussen zitten. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

Dat van die wedstrijd ; blijkbaar kon je daarmee een groot aantal drank/eetjetons mee winnen. Je moest dan je afgeprint ticket waarop stond dat je gewonnen had afgeven aan de balie in de infotent en je kreeg dan een zakje jetons.

Ik vond het wel eens de moeite. Wel ??n groot minpunt op dit evenement je moest de diabolotoeslag betalen dat hadden ze op deze kennismakingsdag mogen achterwege laten [V] dan moedigen ze een mens eens aan om per trein naar dit evenement te komen
 

stefan

Inderdaad en ik had tickets en jetons gewonnen.
Maar zo lief dat ze bij ons zijn vonden ze het tof om me vandaag te laten komen werken van 12 tot 20 u dusja daar ging mijn dag uitstap.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door factageklerk


Ik vond het wel eens de moeite. Wel ??n groot minpunt op dit evenement je moest de diabolotoeslag betalen dat hadden ze op deze kennismakingsdag mogen achterwege laten [V] dan moedigen ze een mens eens aan om per trein naar dit evenement te komen




Hoezo? Dit evenement was toch gratis?
Wij zijn met de auto geweest, gratis parking (mijn vader werkt op de luchthaven [:D]).

De animatie in het station was mooi, de tunnel mooi verlicht.

In het DiabolO-dorp waren vooral eetstandjes en kinderanimatie voorzien. Ik had eerder veel foto's verwacht van het verloop van de werken, maar dat was verkeerd gedacht. Al bij al een beetje tegenvallend vond ik.

Op de terugrit naar de luchthaven hebben we zo'n kwartier stilgestaan in de (donkere) tunnel. Het muziekje dat gespeeld werd op de trein begon op dat moment eerder irritant te worden. [:D]
Toen we in de luchthaven aankwamen rond 18u was men al aan het opruimen.

Nadien zijn we naar de Makro gereden en een frietje gaan eten.

Het evenement begon dus goed, maar eens ik in het "dorp" aangekomen was vond ik er niets meer aan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

chef garde