We hebben er weer eentje: WINNAAR VAN DE WEEK!

Gestart door Michiel, 21 mei 2012, 16:32:53 PM

Michiel

Onder het motto: wat is het leven toch mooi: Cannetjes bier en een pizza in zak (gokje), heerlijk luide muziek op de dopjes, I-F?hn in de hand want twitteren is belangrijk. 30 seconden later raasde een trein door het station, maar dat ontging deze jongeman helemaal...

IMGhttp://i862.photobucket.com/albums/ab181/Modelspoor/Varia/IMG_2162.jpg/IMG
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ToThePoint

TJa Michiel wie legt nu ook een spoorweg in 's mans traject ?
[:p]
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

chef garde

Dommerik!  Je zal de eerste en zeker de laatste niet zijn die eindigt in "pr?par?" ...

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door chef garde

Dommerik!  Je zal de eerste en zeker de laatste niet zijn die eindigt in "pr?par?" ...



carbonades op vlaamse wijze[}:)]
Groeten Peter[;)]

Pol

[:(!] Van zo'n mensen word ik moedeloos! Dat die man zelf niet om z'n eigen leven geeft; tot daar aan toe. Maar als daar een trein tegen aan vlamt dan kan de bestuurder wel worden afgevoerd, is heel het treinverkeer ontregeld en moet de kuisploeg het bloed en de darmen opruimen. Hopelijk plant dit specimen zich niet voort want anders gaat onze menselijke soort nog meer achteruit!

H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Pol

[:(!] Van zo'n mensen word ik moedeloos! Dat die man zelf niet om z'n eigen leven geeft; tot daar aan toe. Maar als daar een trein tegen aan vlamt dan kan de bestuurder wel worden afgevoerd, is heel het treinverkeer ontregeld en moet de kuisploeg het bloed en de darmen opruimen. Hopelijk plant dit specimen zich niet voort want anders gaat onze menselijke soort nog meer achteruit!





Misschien een idee zou zijn als je betrapt wordt en strafrechterlijk vervolgd wordt degenen na U die het niet haalde helpen opruimen ! misschien schrikt dit wel af ?

Groeten Peter[;)]

Havoc

Komaan, je ziet toch wel dat door de werken die jongemanidioot niet anders kan. Als hij de omweg moet maken omdat ze daar nu al enkele jaren in het zand aan het spelen zijn, dan zijn de frieten koud als hij thuiskomt...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

WE HEBBEN WEER EEN WINNAAR! [8D][8D][8D]

Want wat doe je als je bent aangekomen? Toch snel even achter de trein door oversteken, zeker!? Want het is warm, en we zijn moe. Dan moeten we toch niet dat eind tot de brug omlopen, h?!? Dat is minstens 20m langer stappen... Deze knaap dingt echt mee voor de hoofdprijs, denk ik.

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Jurgen

2 dagen, 2 foto's. Betaal jij die mensen ofzo? [:p][:D]

Het lijkt mij trouwens dezelfde persoon maar dat kan ook maar schijn zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michiel

[:D]

Het is niet dezelfde persoon. Deze knaap is zo'n 10 jaar jonger, maar blijkbaar komen de IQ's aardig overeen. Ik was nog zo brutaal om hem te zeggen dat het vrij gevaarlijk is om zo over te steken. Zijn antwoord mocht ik aflezen van een opgestoken middenvinger. Gezellig jochie!

En neen, ik betaal ze niet. Ik wou gewoon tonen dat dit bijna dagelijkse kost is. Het begon me echt op te vallen, en eigenlijk ook te ergeren. En als ik dit bijna dagelijk kan waarnemen, dan moet ik er niet aan denken hoeveel dergelijke lichtzinnige oversteken er zich voordoen per dag in Belgi? alleen al. [xx(]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterC

citaat:
Geplaatst door Michiel

...maar blijkbaar komen de IQ's aardig overeen...



Hoeveel is het IQ van zo'n krop sla (of bos wortels, of ajuin)... [:I]
Groetjes, Peter


Dirky

je ergeren is te gek Michiel...

Ik zie dagelijks mensen op 10m naast het zebrapad oversteken en hun recht van zwakke weggebruiker opeisen. Ik zie dagelijks fietsers door het rood  rijden. Ik zie dagelijks auto's de school voorbijrazen aan 70 km/h. (niet de school waar hun eigen kinderen naartoe gaan vanzelfsprekend). Ik zie wekelijks de chauffeur van de belbus telefoneren aan 't stuur, Chauffeurs met dure auto's die blijkbaar geen 100 euro meer overhebben om een handsfree set te kopen...

Ik zou me kunnen dood ergeren... maar liever niet!


PeterC

Een opvoedkundig draadje van hoe het niet moet...

Ik heb de foto's aan mijn zoontje (11 jaar) laten zien en zijn eerste reactie was: "DAT MAG TOCH NIET! Wat een ZOT is dat!!!".
Ik hoop dat hij die alertheid/voorzichtigheid houdt...

En je eraan ergeren...  Als je je aan alles gaat ergeren, ga je eraan ten onder...  En denk dan bij jezelf: "Wat baten kaas en bril als dienen uil niet zienen wil"...
Groetjes, Peter


ToThePoint

Grappig, " Wat baten een kaaRs en bril als de uil niet zienen wil ! "[:I]
Ben verre van een taal puritein en besef dat taal enkel iets is om zich uit te drukken (zich verstaanbaar te maken), niets meer of niets minder.

Een muis eet kaas zeggen ze in de volksmond, heb mij laten wijsmaken dat die dat niet eten.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Me ergeren is misschien sterk uitgedrukt. Maar toch een gevoel van machteloosheid. Dit is een vrij land, en ieder is vrij om stommiteiten te doen. Ik ben politieagent NOCH rechter, en heb me dus helemaal niet te moeien met daden van een ander, laat staan ze vermanen of veroordelen. Dus moet men dit met lede ogen zien gebeuren tot op de dag dat... [:(]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)