Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Station Kortrijk

Gestart door matthew2011, 15 mei 2012, 19:45:40 PM

matthew2011

Hallo,
ik ben een nieuwe member waarom ik schrijf, ben reeds gestart nu met modeltrein en mijn thema dat ik zou maken is het station van kortrijk ik had bij goovermodels eens info gevraagd ivm met maquette geen probleem zij david wij kunnen alles realiseren indien u beschikt over een plan (tekening) van het station Kortrijk :( nu heb ik reeds al gebeld naar nmbs kortrijk brussel gemaild maar tevergeefs geen hulp, vandaar ik stuur kan er iemand mij helpen evt met een tekening of een goede contactpersoon voor me te helpen?

Alvast bedankt
Vincent

Michiel

Ik ben steeds geholpen geweest via de archiefdienst van de NMBS. Zelf zullen ze niet veel hebben, maar ze zullen je waarschijnlijk in contact brengen met het planbureau van de regio Kortrijk. Bellen of formulier invullen ging bij mij goed.

En anders, probeer "Robin" te contacteren uit dit draadje. Hij dacht er ook over om het station van Kortrijk na te maken. Misschien heeft hij iets? Hij is evenwel sinds 2 jaar niet meer actief op dit forum.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)