Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

6 december : Sinterklaas

Gestart door Kedeng Kedeng, 06 december 2005, 21:06:49 PM

Kedeng Kedeng

Vandaag 6 december dus (volgens mij) de eerste dag van deze maand dat er veel cadeautjes worden gekocht (of gebracht;)) van modelbouw.

Sinterklaas heeft voor mij niks van modelbouw gebracht wel anderen dingen
(ben wel braaf geweest hoor:D)

En wat heeft de brave man deze morgen bij de julie gebracht???

Havoc

Deze morgen niks, en deze middag mijn ontslagbrief... Van timing gesproken. Die managers kennen er iets van. Enfin, die werkjes in huis die al maanden blijven liggen zullen nu ook eens gedaan geraken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

FREMO e.V. - afd België

[:)] Hoi,

Spijtig genoeg # N I K S * N A D A * N O E G A B O L L E N * R E I N #

Maar zal het wel ophalen met X-mis of nieuwjaarsavond, want dat zijn bij ons de gedachten / geschenk dagen.

Of tochwel, de rekening te betalen lidgeld voor Fremo voor het jaar 2006 [:(]

mvg
Fremo e.V. - Afd Belgi?
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

doomslu

Waarschijnlijk ben ik niet braaf geweest... [:o)]

Maar om zeker te spelen had ik mezelf vorige week al een cadeautje gekocht. [;)]

En nu we toch bezig zijn : wat staat bovenaan op jullie verlanglijstje voor de kerst/nieuwjaarscadeaus ? [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Ik denk dar de Sint mij perongeluk heeht vergeten[:(!][:(!][:(!]

Mijn verlanglijstje:
- WL AB-30
- resto
- 5166
- 5001
Tom

tonycabus

De Sint denkt aan mij maar had niks...
En Johan, niet braaf geweest jongen????
Verduveld zeg, inderdaad "mooie" timing voor een "vergiftigd kadootje"![xx(]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

janjozef

Heb nog eens lekker voor sint gespeelt de kleintjes waren nog steeds gelukkig zoals ze dat al meer dan 20 jaar zijn. Heb daar zeker zoveel plezier aan.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Havoc

Geen idee Tony, "reorganisatie omwille van economische redenen" noemen ze dat. Ge wordt dan precies gelijk een misdadiger naar buiten geleid nadat ge uw persoonlijke spullen in een doos hebt gesmeten. Ze zijn wel zo vriendelijk dat ge die doos niet moet betalen, alhoewel ge voelt dat ze dat eigenlijk wel zouden willen.

Enfin, niet te depressief over doen. Misschien eens een begin maken aan een baan. Dat verzet de gedachten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

'k Heb chocolade ventjes en nic nacjes gekregen (zo van die lettertjes zo [^])
Maar modelbouw?? Dat was hij vergeten in Spanje. [:(!]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

Voor Sinterklaas niks maar mijn T3 krijg ik nog wel voor de feestdagen. En over werkloosheid moet je je geen zorgen maken. Grote kans dat ik dat per 1 januari ook ben. Als gedetaceerde via een uitzendburo heb ik namelijk ook een opzegtermijn van een week. Dan heb ik ook weer alle tijd voor mijn hobby?[:D]

Peter

Was een paar dagen met mijn echtgenote en kleinzoon naar een vakantiepark nabij Peer. We zijn gisterenavond pas terug gekomen en ik vermoed dat de goede Sint ons niet wist zitten. Wel eigenaardig want dat onze kleinzoon daar zat wist hij blijkbaar wel.Maar gezien onze vele jaren in Duitsland, zal het bij ons de kerstman wel zijn (hoop ik toch)
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

hobbyist

Voor mij heeft hij niks bezorgd, zijn opvolger brengt mij veel werk. Ben diorama aan het maken  met een thema dat verband houdt met onze straatnaam en een is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Het diorama is nog niet volledig af maar wordt toch tentoongesteld aan het raam voor de jaarlijkse grote stroom bezoekers.

rgp

Dag,

Johan, ik kan je alleen maar veel moed inspreken.  A propos als je werk zoekt in den bouw, contacteer mij dan in priv?.  Ik kan eens horen.

Roland

Gerolf

Johan, ook van mij veel medeleven ... [xx(]
De Sint heeft voor mij een chocolade treintje gebracht [8D]
Kerst-verlanglijstje? Eigenlijk ne nieuwe PC (den deze is met zijn zes jaar toch wel stilaan aan vervanging toe) - maar dat gaat boven budget zitten, denk ik [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Bedankt voor de steun mannen. Maar we gaan daar niet verder over doen h?.

Nu gaat mijn locomotief tenminste af geraken dit jaar! Ik ga verder werken aan mijn rookkastdeur (wat een woord). Dan eens zien voor die modules in Z.
Met vakantie voor onbepaalde duur.