Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Buitenlandse locs in Belgi

Gestart door Jurgen, 06 december 2005, 15:37:13 PM

Jurgen

In de laatste Spoorwegjournaal (nr 148) staat een reportage over Vreemde bezoekers op het Belgische net.
Welke locs en treinstellen zijn nu eigenlijk toegelaten in ons land? Bestaat daar een website (met foto's als het kan ;)) over. Foto's zouden handig zijn, want ik ken niet alle locs en treinstellen met hun naam.
Ik kan ook wachten tot het artikel volledig verschenen is natuurlijk, maar dat duurt te lang. :D
Het is gewoon om te weten welke buitenlandse modellen ook op een Belgische baan ingezet kunnen worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

Dag Jurgen,

kijk eens naar mijn site (zie handtekening).

Groeten,


ERVIN

citaat:
Geplaatst door dgrr57

Dag Jurgen,

kijk eens naar mijn site (zie handtekening).

Groeten,





Mooie website!!![;)]

Tom

Zeer interesante website. Vele en mooie foto's.
Tom

Jurgen

Prachtige site, zeker en vast.
Maar zoveel buitenlandse locs op onze Belgische sporen?? Daar verschiet je toch wel van.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Even het modelbouwgedeelte bekeken: indrukwekkend!!
Zet je site even bij 'websites van forumleden', als je wil...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dgrr57

Hallo iedereen,
bedankt voor de commentaar.
Betreffende het modelbouwgedeelte ben ik een beetje lui [:I]. Het gaat echt niet snel vooruit, dus even gedult voor niewe fotos.
Ik heb mijn site bij 'websites van forumleden' geplaatst.

svvander

Man, prachtige site! Met veel bruikbare en nuttig info! En wat een modelbouwvoorbeeld van een bijgewerkt station. Ik wou dat ik het ook zo kon.
Dit geeft me pas inspiratie voor de toekomst!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be