Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

niets zo vermoeiend als een hobby!

Gestart door Havoc, 30 april 2012, 13:15:43 PM

Havoc

Dat is nu al het 2de lang weekend op rij dat ik hier gelijk een onozele aan het werken ben om vanalles af te krijgen. Tegen de klok. En dat is dan een hobby waarmee je zou moeten "onthaasten". Amaai mijn k****n! Gelukkig dat ik woensdag weer mag gaan werken, dan kan ik wat ontspannen tegen volgend weekend. ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Hier is het net andersom:
Ik wordt met de zachte hand van de hobby weggehouden.  Eventjes dit, eventjes helpen, eventjes ...
Deze namiddag hopelijk terug wat aan de slag [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Havoc

Dat is nu al het 2de lang weekend op rij dat ik hier gelijk een onozele aan het werken ben om vanalles af te krijgen. Tegen de klok. En dat is dan een hobby waarmee je zou moeten "onthaasten". Amaai mijn k****n! Gelukkig dat ik woensdag weer mag gaan werken, dan kan ik wat ontspannen tegen volgend weekend. [;)]



Ambtenaar zeker???? niemand verplicht jou toch om iets af te hebben tegen woensdag?

Paulogic

Ook sterk herkenbaar.

Al meer dan ??n jaar geen treintje meer gereden. Zelfs niet op een ovaaltje.
Sinds ik ben overgestapt op Nul zelfs nog geen tijd gehad om eens aan een locje en
enkele sporen te denken, laat staan er even mee 'spelen'.

Lang weekend, vrouwtje bovenop enkele dagen verlof en ... de taakplanning staat al vol [:D]
of moet ik [:(] zeggen ?
mvg,
Paul(ogic)

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door Havoc

Tegen de klok.
Van de klok kan je altijd winnen.
Zet hem stil.[:)]

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

citaat:
Ambtenaar zeker???? niemand verplicht jou toch om iets af te hebben tegen woensdag?


Geen ambtenaar, maar op het werk kunnen ze beter plannen dan ik [B)] Het moet natuurlijk niet af, maar als ik mezelf geen deadline geef dan raakt het nooit af. Daarnet nog eens een blik op de kalender gesmeten en het ziet er niet goed uit. Nog veel teveel te doen voor september.

Gisteren hebben ze mijn chassis voor de wagens afgelast in de avondles. Maar nu zijn ze wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet dus moet ik tegen volgende maandag 2 draaistellen afkrijgen. Nog 16 onderdelen ... ik zal maar beter wat ijzer gaan zagen ipv hier te typen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ardjoena

Zwijg er van . Ik ben ondertussen al 8 maand bezig aan mijne 2,5 duim. De werken lopen achter . Hopelijk kan ik binnen een maand de eerste testrit maken.De regulateur nog te maken en de leidingen en.. en.. en..Maar tegen september moet hij klaar zijn.
En als de directie het toelaat zullen we in Mechelen ne keer wat vetkolen stoken. Hopelijk gaan de rookmelders niet af [:)]
Dirk

 


Kautenbach

Martin,

sterker nog, ik lees toch echt, vrouwtje enkele dagen bovenop, en dan verlof, vervolgens agenda helemaal volgepland (met wat[:p]), een hamster zou er jaloers van worden [:I][:0][V]

mooi locproject, ben benieuwd of ie opgestookt mag worden in Mechelen, zou wel mooi zijn.

blijven toch altijd keuzes, ben je niet druk (met werk/vrouw/gezin), dan ben je weer druk... en stilzitten, wa's dat? oh, ja op een barkruk..

Havoc

citaat:
Zwijg er van . Ik ben ondertussen al 8 maand bezig aan mijne 2,5 duim. De werken lopen achter . Hopelijk kan ik binnen een maand de eerste testrit maken.De regulateur nog te maken en de leidingen en.. en.. en..Maar tegen september moet hij klaar zijn.


Nog ene [:D] Enfin, als het zo verder gaat ga ik 2 wagens hebben maar niks om ervoor te hangen. Of anders iets om voor de wagens te spannen maar geen wagens. Keuzes...[xx(]
Met vakantie voor onbepaalde duur.