Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Een wisseltje meer of minder

Gestart door Steam.N, 30 april 2012, 10:27:06 AM

Steam.N

Wil je een wisselstraatje?  
Zie hier een mooi voorbeeld !

http://www.freymodell.de/1.html
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Amai! Fenomenaal!
In 1978 is de man begonnen met zijn baan in schaal 1/160, 24 jaar om dit resultaat te bekomen dus. Een echt levenswerk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michiel

Indrukwekkend! Het is een baan dat je van een afstand moet bekijken, en dan is ie werkelijk weergaloos. [:p][:p][:p]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterC

citaat:
Geplaatst door Jurgen

...24 jaar om dit resultaat te bekomen dus. Een echt levenswerk...


Jean, zo zie je wel dat geduld loont [;)]
Ik zou er niet graag aan beginnen.  Retraite om te ontwerpen; retraite om te bouwen; heel lange retraite om te automatiseren...
Groetjes, Peter


Jurgen

Ik heb de website daarstraks even doorgenomen. Blijkbaar wordt de baan bestuurd door een compleet nagemaakt paneel zoals het in een seinhuis eruit ziet. De foto's staan op de website. Ik ben er nog steeds niet goed van. [:0]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Ik heb ooit 1 Miba gekocht , en dat was degene waar deze baan in beschreven stond , echt niet normaal.[:0]

argilla

indrukwekkend[:0]
als dit gedigitaliseerd is amaaiiii[8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15