Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Finescale @ msc-hetspoor..

Gestart door renstimpie, 30 april 2012, 08:23:36 AM

renstimpie

Finescalers,

http://www.msc-hetspoor.be/banen/finescale   Heb je interesse?   Spring eens binnen op een dinsdagavond vanaf 19u30..  dan is er zeker iemand die je te woord kan staan.

Greetz

Tim


dirkske

[:p]
Dat is iets naar mijnen tand...
Ga ik zeken blijven volgen.[;)]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

argilla

citaat:
Geplaatst door renstimpie

Finescalers,

http://www.msc-hetspoor.be/banen/finescale   Heb je interesse?   Spring eens binnen op een dinsdagavond vanaf 19u30..  dan is er zeker iemand die je te woord kan staan.

Greetz

Tim





Tim ergens klopt er iets niet kan je dit nakijken aub.Ik krijg volgende mededeling.

Server niet gevonden
     
     
     
     
     
       
       
         Firefox kan de server op www.msc-hetspoor.be niet vinden.
       

       
       

 Controleer het adres op typefouten, zoals
   ww.voorbeeld.com in plaats van
   www.voorbeeld.com
 Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt
   laden.
 Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
   computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.




argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

renstimpie

Ik geraak er zonder probleem van buitenaf op..  zowel met  chrome, mozilla als ie..

Tim

renstimpie

Lange tijd geleden heb ik ons finescale project in de kijker gezet.    Nu zijn we weeral wat verder.   Het schaduwstation ligt en onze bouwers beginnen stilaan richting het zichtbare gedeelte te werken.

Het thema van deze baan is het station van Bornem ten tijde van de lijn Mechelen -Terneuzen.


renstimpie

Ook op onze finescale baan zullen reeds gebouwen te zien zijn...

DSCN7874 by Tim Somers, on Flickr

DSCN7880 by Tim Somers, on Flickr

DSCN7886 by Tim Somers, on Flickr

Steam.N

Heel mooie verwering !
Ben je nog van plan om het spleetje in de hoek bij te werken?  Of valt dat ik het écht niet op?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

renstimpie

Even voor alle duidelijkheid:  dit zijn gebouwen van Erwin (Stuyvaert) :)   Ik ben gewoon maar de plaatser op vraag van Erwin ;)

SuSke

En in dit geval dan ook de boodschapper voor Erwin, nietwaar Tim  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

krisds

mooie gebouwen. complimenten aan de bouwer.

renstimpie


Misschien ook nog verduidelijken dat de finescale baan niet meer in het thema staat van Bornem (Mechelen - Terneuzen)  maar dan er een typisch Belgisch landschap zal worden uitgebeeld met een mooi stationsgebouw naar bestaand voorbeeld.

Volgende week volgen er nog wat foto's.

renstimpie

De foto's van het station:

Untitled by Tim Somers, on Flickr

Untitled by Tim Somers, on Flickr

Wie herkent dit station?   ;)  Bouwer: Etienne Vlaeminck - Schildering: Erwin Stuyvaert

Tim

bollen neus


Peter

Denk dat het een gedeelte is van het prachtige station van Lier dat door David in twee verschillende versies werd uitgebracht.
De komplete versie staat als een artikel in een van de Modelspoor magazines van enkel jaren geleden.
Met vriendelijke groeten
Peter