Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

PhotoBucket problemen

Gestart door Steam.N, 27 april 2012, 20:00:04 PM

Steam.N

citaat:
Geplaatst door Huugooke

...Fox 11 is een oudere versie, ...

Achterstand ingehaald [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Een oud draadje terugvinden werkt gewoon binnen de seconde. Echt wel vooruitgang dit nieuwe forum!  :)


Sinds kort heb ik serieus problemen om Photobucket te bezoeken. De foto's die ik probeer te uploaden met de "Bulk loader", zowel met IE als Firefox, worden blijkbaar half geuploaded en ik krijg meer kruisjes dan iets anders.
Verder krijg ik constant de melding dat er een service niet beschikbaar is of de pagina laadt gewoon niet.

Heeft er nog iemand deze problemen?

Zou de service een beetje slachtoffer zijn van zijn eigen succes of is er een ander probleem?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ronald

Wss een plugin probleem..... PB werkt hier naar behoren. Ik maak geen gebruik overigens van die bulk uploader. Doe het gewoon via de knop "uploaden".

Heb 't een tijdje gehad met Chrome dat hij midden in een upload vast liep. Was ook een plugin die niet werkte. Blijkbaar is dat verholpen door of Google of Photobucket.

Gewoon Firefox even bij laten werken ;)

Citaat van: Jurgen op 04 september 2012, 18:09:43 PM
Zou de service een beetje slachtoffer zijn van zijn eigen succes of is er een ander probleem?

Beetje voorbarige conclusie, is het niet? ;)

Steam.N

Ik werk ook met de gewone "upload" knop.
Geen problemen.
Ik werk met Firefox, recent geüpgraded.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Heb photobucket opgegeven. Iedere maand een andere interface, niks as ambras met uploaden (werkt niet ofwel 2x erop). Alles op eigen webruimte gezet. Geen gezever meer.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

itchy

ik werk met iPhoto (op mac) waar een Photobucket plugin voor beschikbaar is, dat verloopt tot nu toe vrij vlot.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

bellejt

ga gewoon naar picturepush.Is ook gratis en een massa opslagplaats.EN een makkelijke interface.Zelfs mogelijkheid je foto's per catergorie in te delen.En shortcuts te maken met verschillende resoluties zonder zelfs maar je foto aan te passen.

marc goovaerts

Peter,
Ik gebruik Photoshop sinds 1991, voor job en hobby.
Ik heb al zes cursussen erover gevolgd èn er twee diploma's in gehaald.
En ik kan je verzekeren dat niemand àlle mogelijkheden van dit programma gebruikt (of zelfs kent).
Maar zelfs dan blijft het een fantastische uitvinding (hoewel voor de portemenee de updates terug wat verder uit elkaar zouden mogen liggen...)

Jurgen

Ik heb nooit problemen gehad met Photobucket en heb geen add-ons geïnstalleerd. De problemen zijn pas vorige maand begonnen.

Van de meer dan 300 foto's zijn er "slechts" 293 geuploaded en daar zitten dan soms foto's bij die er 3 keer op staan.  >:(
Ik heb nu Firefox eens opnieuw gestart zonder add-ons, hoewel ik er geen geinstalleerd had, maar wie niet waagt niet wint zeker?
Bedankt in ieder geval voor de andere alternatieven, die zullen ook nog wel eens van pas komen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

CiteerPeter,
Ik gebruik Photoshop sinds 1991, voor job en hobby.
Ik heb al zes cursussen erover gevolgd èn er twee diploma's in gehaald.

Photobucket Marc, niet photoshop...
Met vakantie voor onbepaalde duur.