Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

PhotoBucket problemen

Gestart door Steam.N, 27 april 2012, 20:00:04 PM

Steam.N

Ik heb zowel Internet Explorer als FireFox.

Wie kan me uitleggen ...

1. waarom ik met FireFox geen fotos kan opladen (dat loopt op tot 95%, en blijft daar tot in der eeuwigheid hangen), maar wel met Internet Explorer

2. waarom Internet Explorer de "nieuwe" "Express Editor" dan weer niet laat zien (alleen een grijs vlak), en FireFox wel ?

Het klaarzetten van fotos voor 't forum wordt een marathon met hordes, eerder dan een gesmeerd proces ...

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Ik heb geen enkel probleem met uploads via Firefox. Het gaat zelfs sneller dan met Internet explorer.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Met Firefox gebruik ik de "basic uploader" van Photobucket, zonder enig probleem. De "bulk uploader" van Photobucket werkt voor geen meter. IE gebruik ik NOOIT.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Tja, het is raar.  Ik gebruik Internet Explorer alleen om de fotos op te laden, omdat FireFox me daar in de steek laat.
Voor de rest is FireFox mijn trouwe helper ...

Ergens een beveiliging of instelling die me parten speelt, maar ik heb geen idee wat het kan zijn ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Om de stabiliteit van Firefox merkelijk te verbeteren, heb ik Adblock Plus en Flashblock ge?nstalleerd. Dat zijn 2 add-ons of plugins voor Firefox. Misschien ligt het daaraan. [;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Flashblock ken ik niet, Adblock heb ik ook lopen.
Door die voor PhotoBucket af te zetten, heb ik net een foto kunnen opladen [:)]
Probleem blijkbaar opgelost.
Een lichtpuntje in deze sombere knutselweek ...
Thanks !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Huugooke

Heb je (hopelijk toch) een anti-virus lopen?
Die durven ook wel eens roet in het eten gooien.
Wordt firefox ook regelmatif ge?pdate ? Ze zijn nu aan versie 12.
Mijn Bitdefender vindt dat de info pagina's van Photobucket "malware" bevatten!

Steam.N

Antivirus loopt, en wordt dagelijks geupdated.
FireFox V11.
Maar inderdaad best voorzichtig zijn ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Photobucket is een ramp, ik heb het volledig opgegeven. Iedere keer als ik een foto wil opladen is het een gefoefel omdat de interface en vereisten helemaal veranderd zijn. Ik denk dat die mannen er een sport van maken om het zo moeilijk mogelijk te maken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Michiel

Eigenaardig, want langs deze kant loopt Photobucket echt gesmeerd, nooit problemen, steeds beschikbaar, ik kan steeds uploaden. En dat is nu een jaar of 5 in bijna wekelijks gebruik.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Mijn grote ergernis gisteren was er, omdat IE slechts een grijs venster toonde, plus een link naar de uitgebreide editor (waar ik mijn ding niet vond).
Was een display fout van IE.
FireFox toonde alles w?l goed, en ik kan terug voort.

Het was gisteren de druppel die de emmer deed overlopen. [:(!]
Ik ben terug op mijn positieven, en vind PhotoBucket nog altijd (of terug [:I]) prima.
De gesofistikeerde foto editor heb ik niet nodig, maar sommigen zullen er hun hartje aan ophalen, denk ik.

Enkele dagen geleden probeerde ik Flickr, en was daar h??l wat minder van gecharmeerd.
Maar onbekend maakt onbemind, zeker?

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

erik de noorman

Nog nooit problemen gehad met PHB. Inloggen en uploaden in zeer korte tijd. Is ook nog nooit een foto verwijdert ondanks ik er soms geruime tijd niet op inlog of iets upload.

Erik.

Huugooke

Fox 11 is een oudere versie, updaten via Help -> over Firefox.

Dit is een open deur intrappen, maar fotoformaat doe je toch gemakkelijk met Irfanview:
http://www.lerarentools.be/V1/index.php?page=detail&record=136

Peter

Ik gebruik de Mozilla Firefox 12 voor de meeste internet aplicaties. Voor een paar gebruik ik nog "uit gewoonte" Internet explorer.
Met Photobucket heb ik bij het gebruik van Firefox geen enkel probleem, ook niet als ik meerdere foto's tegelijk upload.
Een goed foto bewerkings programma is Photoshop, dat ik nu al een paar jaar gebruik (telkens hun updates d/l) Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik slechts een gedeelte van Photoshop gebruik. Alhoewel ik me toch eens in de zeer vele mogelijkheden zou moeten gaan verdiepen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Huugooke

Peter, Photoshop is inderdaad knap maar wel een heel grote hamer op een heel klein nageltje, in verhouding tot waarvoor de meesten dat gebruiken. Nu je aan't scannen bent zal je zeker meer in de diepere regionen van het programma terecht gaan komen en de mogelijkheden appreci?ren . Bij de slegte[;)] boekhandelaars kan je al eens een "vulgariserend" werkje vinden, en er zijn ook een paar gratis video cursussen.
Er zijn voor fotobewerking een paar heel goede en goedkopere alternatieven. Jammer genoeg willen de producenten steeds weer meer "features" inbouwen, zodat je door het bos de bomen niet meer ziet.
Irfanview is gratis, Nederlandstalig en gebruiksvriendelijk.
Maar zoals met alles is het een kwestie van gewoonte.