K

Gestart door Steven86, 02 december 2005, 22:39:28 PM

Steven86

K
Mannen,

Dit moest ik gewoon eens kwijt. Ik heb onlang een K?hn T145 ingebouwd in een Delta S3/6 loc. En het is gewoon fantastisch hoe die loc nu rijdt.

Pico bello. Het enige wat ik aan de instellingen heb moeten veranderen is CV#3  (versnellingsvertraging) en CV#4 (afremmingsvertraging) op waarde 32 zetten... en ik heb een loc die zachtjes rijdt en kruipt...

Formidabel. Ik heb die K?hn zo'n 24 EUR betaald. Tel daarbij nog eens zo'n 25 EUR voor een 5 polig anker, een permanentmagneet, wat ontstoorspoelen en soldeersel. Voor 50 EUR heb je een loc met super rij-eigenschappen (loc niet inbegrepen natuurlijk).

En bovenal: geen ENKEL, maar dan ook geen ENKEL Alzheimer effect ;)

Binnenkort hoop ik de ombouwschrijving online te zetten. Eerst een democratischer host provider voor mijn website vinden ;-)

Groeten,

Steven

Gerolf

K
#1
citaat:
... Eerst een democratischer host provider voor mijn website vinden ...
Ikzelf zit bij CCC Webhosting uit Nederland: 100Mb webruimte met heel wat extra faciliteiten ?n een domeinnaam voor ? 23,80 per jaar:
http://www.ccchosting.nl/index.html
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven86

K
#2
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
... Eerst een democratischer host provider voor mijn website vinden ...
Ikzelf zit bij CCC Webhosting uit Nederland: 100Mb webruimte met heel wat extra faciliteiten ?n een domeinnaam voor ? 23,80 per jaar:
http://www.ccchosting.nl/index.html



Dat is zeker niet slecht. Ik ga over naar HostGator, voor 9 USD per maand heb ik 3 Gigabyte ?n een domeinnaam [:D] en allerlei scriptjes (Hatchling scheme). Betalen per Paypal...

T* is me gewoon te duur. Die rakkers rekenen 2 EUR per 10 MB, ongelofelijk.


Steven

obicham

K
#3
CiteerGeplaatst door Steven86

Mannen,



geen ENKEL, maar dan ook geen ENKEL Alzheimer effect [;)]

Vergat ie dan dat ie een lok was ?

Steven86

K
#4
Integendeel, hij is meer loc dan ooit [:D]