Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

1 : 1000

Gestart door eve, 20 april 2012, 09:26:33 AM

eve


Frank_N

En dan ook nog het Maglev principe!
Ik zag het eerder op het Nspoor forum.
Groet van Frank

Decapod

Pfff, iedereen het zijne, maar ik vind dat maar niks hoor.

Als eik morgen vijftien vlooien train en leer achter elkaar aan springen op en elastiekje, is dat dan een modeltrein in schaal 1/100.000ste? [:D]

Less is better zeggen de modelspoorders aan de overkant van het kanaal, maar soms kan less wel wat te less worden. Beetje overdreven, niet?
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Dirky

Ergens kan ik gelijk geven Thomas. Op gebied van modeltreinen en/of modelbouw heeft dit hier op zichzelf niet veel betekenis. Maar het toont perfect aan hoe men steeds kleiner en kleiner kan werken en dat komt dan weer ten goede aan modelbouw in het algemeen. Dit treintje rondjes laten rijden in de vitrine van een speelgoedwinkel op een spoor 0 of 1 baan geeft dan toch wel die meerwaarde, niet?

Decapod

citaat:
Geplaatst door Dirky

Dit treintje rondjes laten rijden in de vitrine van een speelgoedwinkel op een spoor 0 of 1 baan geeft dan toch wel die meerwaarde, niet?



Als je het zo bekijkt ... [8D]
Natuurlijk: minitechnologie is geweldig en kan voor ons alleen maar goed nieuws zijn. Maar met zulke zaken - en dat kan je wel beamen - mis ik dat belangrijke element van modelbouw, nl. 'bouwen'. Wat ga je hier nog zelf doen. En ... in hoeverre spreek je nog van 'model' (ok, ik geef toe, ik ben zo'n klinknagelteller).
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.