Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dortmund

Gestart door Metpetergaathetbeter, 17 april 2012, 19:06:08 PM

marc goovaerts

#15
Vrijdag geweest en voor de eerste keer eens niet met lege handen thuisgekomen. Meestal beloof ik dat aan mezelf en neem ook niet te veel geld mee...

Maar nu toch aan een stand eindelijk de Chopper II gevonden aan een redelijke prijs (die al meer dan een jaar in bestelling stond bij een Belgische leverancier [}:)])

De kleine vacuumkamer van De Tinnen Pot is verhuisd naar 'Ooit beginnen we er aan'.

En er was weer een mooie stand met enkel (maar veel) Preisermateriaal, maar de nieuwe Preiserkatalogus was vrijdag al uitverkocht !

evan

#16
Hoi,

Terug thuis.  Het was wederom een leuke en leerrijke ervaring.  Er waren veel leuke contacten met bezoekers (waaronder behoorlijk wat forumleden), maar soms was het vervelend dat het te druk werd en dat ik niet uitgebreid een praatje kon maken[:(].  

De andere leuke contacten waren pers en fabrikanten.  En ik ben absoluut niet met lege handen naar huis gekomen:

-Ombouw materiaal voor mn Highline autos te doen rijden over een magneetdraad[:p]
-Veel Scenery materiaal en gereedschap
-Nog 2 Highline locs, caboose en autootjes
-Decoders en een ECOSdetector voor Lauscha
-Een degelijke zaag en schuurmachine van FEIN[:)]

Kortom het budget volop gebruikt[:I]

Nu ga ik vroeg mn bed opzoelken want deze week is het weer studeren en een examen afleggen voor mn werk[B)]

Volgende week terug veeeeeeeeeeeeeeeel modelbouw!!![:p]

Nog ns de groeten aan de bekende bezoekers[;)]
@metpetergaathetpeter,  Ik heb je helaas de tweede maal gemist door de drukte.  Sorry[;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

#17
Evan,

Geen probleem, dit is soms vervelend als je met meerdere mensen afspreekt dat je vaak je naar een bepaalde afspreekplaats dient te begeven !

Trouwens je fraaie werk gezien !

Trouwens niet zo ver van jouw stand stond trouwens een heel eenvoudige
(2spoor-)baan die bijzonder fraai oogde !

Groeten Peter[;)]