Modeltrein Paradise

Gestart door Eres, 16 april 2012, 19:34:30 PM

erik50

citaat:
Geplaatst door tufken

Beste Heer Jacobs,

We hebben tot 2008 gekeken en geen enkele e-mail van U is terug te vinden, alhoewel alles nog in ons archief zit...

En als er mensen zijn die alles toch zo slecht vinden, sorry dat ligt niet aan ons..

Als dan toch alles op het forum moet ...

Bij enkelen antwoorden we inderdaad niet meer, omdat:

Ze laten hun bestellingen maanden staan,
of doen anders niks dan afbieden op de prijzen,

we staan niet op de markt..  Ik denk dat deze zelf ook niet voor niks gaan werken.

En de collega's die dat doen zijn ofwel al verdwenen of dit zal niet zo lang meer duren..

En bedankt aan de mensen die eerlijk zijn en ook het positieve hebben laten horen.



Beste, ik ga er geen nietes welles spelleke van maken.
Ik heb alleen mijn eerlijke bevinding hier neergepoot.
Einde verhaal voor mij.[|)]
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Eres

Alles is dus keurig opgelost.Ik weet inmiddels ook waarom  heeft Patrick en Monique mij op een zeer korrekte manier behandeld. Mijn oprechte excuses gaan dus richting Modeltrein Paradise waarvan ik een verkeerde inschatting heb gehad.

Zij hebben mij duidelijk gemaakt wat er is gebeurd en wens dit dus niemand toe Lang leve toetreding in de EEG

Nogmaals Patrick en Monique mijn oprechte excuses en bedankt voor het pakket vandaag te mogen ontvangen

Wim

Metpetergaathetbeter

Misschien in 't vervolg eerst eens uitleg vragen hoe het komt dat iets niet in orde komt, tenslotte speel jij al dan niet met iemands reputatie en broodwinning ! Als blijkt dat alles correct gebeurdde dan blijft die (onterechte) negatieve beoordeling of kritiek toch altijd hangen in de mensen hun achterhoofd !

Ik ken Patrick ook en ik weet van ondervinding dat hij altijd correct is !

Groeten Peter[;)]

Eres

Denk dat het bij jouw niet beter gaat als je naam doet zeggen. Jij bent een iemand die alles beter weet en zonder fouten de wereld in gaat Er is een heel mooi gezegde

Waar weinig mensen werken worden zeinig fouten gemaakt

Waar veel mensen werken worden vele fouten gemaakt

Ik iemand die geen fouten maakt

Steek dit in je zak en reageer als niets anders meer thuis te doen hebt

Einde discussie



ToThePoint

Vind ik nu ook seh Wim.
Natrappen kan iedereen en " hij die zonder zonde is werpe de eerste steen " zei ooit iemand.
We zijn hier op deze zandkorrel om te leren met vallen en opstaan.
Wim was gevallen en is waardig opgestaan.
Enkel een ezel stoot zich 2 keer aan dezelfde steen en vermoed dat Wim wel wijzer is geworden.
Het vraagt veel moed en waardigheid om te posten door Wim wat zijn finale conclusie is.
Het is onnodig om te proberen iemand terug in een hoek te duwen.
Dat zal wel des mens zijn want als een ander in grotere miserie zit dan u zelf dan vergeet ge uw eigen miserie.

Einde gezaag.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Anarchy

Je krijgt inderdaad niet altijd een antwoord op je mails, maar als het over bestellingen gaat worden deze steeds correct en snel afgehandeld!

Jurgen

Tot nu toe heb ik altijd antwoord gehad op mijn mails. Ik stuur er nu wel niet zo veel, maar soit.

Chapeau dat Wim (Eres) zijn excuses aangeboden heeft.

Wat mij betreft mag dit draadje afgesloten worden en op termijn verwijderd want behalve wat positieve en negatieve reclame voor MP draagt dit niets bij tot het forum.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eres

To the point en Jurgen, bedankt voor jullie opmerkingen. Voor mij had dit al 48uur geleden mogen vertrekken...

...

Nu voor eens en voor altijd mijn excuses heb ik aangeboden in het openbaar en heb een verkeerde indruk gemaakt

Verwijder Gerolff deze rubriek voor eens en vooraltijd

Dank voor de mensen die mij hebben gesteund zoals het hoort in een hobby wereld. Zij die het beter weten. VERBETER DE WERELD EN BEGIN BIJ JE ZELF

Wim

doomslu

Om te vermijden dat dit escaleert, en dat is NERGENS voor nodig, heb ik de laatste post wat 'opgekuisd' en ik ben zelfs van mening dat dit draadje inderdaad geschrapt mag worden.

Omdat we dit steeds in overleg met alle admins doen, wacht ik dus op hun akkoord. Ondertussen gaat het slot er op.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *