Modeltrein Paradise

Gestart door Eres, 16 april 2012, 19:34:30 PM

Gerolf

citaat:

nu we het toch over reclame hebben...mag je dan toch een winkelier aanprijzen of niet??
Aanprijzen is reclame, vernoemen niet. Zo moeilijk lijkt me dat onderscheid niet.
Maar voor de hardhorenden: "Nekkermadam is de beste touroperator, kies geen andere" mag niet, maar "ken je Nekkermadam?"  kan wel.

Wat de essentie betreft van de oorspronkelijek vraag: Patrick leest mee op ons forum, ik vermoed dat er iets fout is gelopen met de mails.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

wisselstromer

dus G O uit de limburg
Das Gleis uit Heverlee
en PB Messia
mag dan wel ?[:o)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

tufken

Dit is inmiddels opgelost, het pakket is reeds verstuurd.

De bestelling is gebeurd zondagnamiddag, maandag zijn we gesloten en dinsdag zijn de e-mails verstuurd.
Maandag is de computer niet aan geweest omdat we niet thuis waren...

Ons bankrekening nummer staat niet meer op de website omdat we in het verleden zoals Agrilla schreef haast bestolen waren door Russen.

De schrijven de nnummer over van uw shop en dumpen daarna een schriftelijke overschrijvingsformulier in uw bank, dat een bedrag overboekt naar het buitenland.

Dat geld ben je kwijt. We willen dit ook vemijden in de toekomst.

Als een mail niet doorkomt, bel dan even want we krijgen er  150 tot 200 per dag.., er kan al eens iets verkeerd lopen of door de spamfilter eruit gegooid zijn[:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Jurgen

All?, drama voor niets dus. Lijkt mij een goede service om op 3 dagen tijd alles op te lossen.
Ondertussen is de slechte reclame voor tufken wel gemaakt. [V]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michael

Ik heb een paar bestellingen gemaakt bij Tufken en dat is allemaal keurig afgehandeld, met de I11 rijtuigen zo snel dat deze verstuurd zijn voordat mijn geld op z'n rekening stond.
Super service!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Blijkbaar is het hier de laatste tijd op het forum nogal gemakkelijk om slechte reklame te maken. Waarom toch?? Als je met iemand of een winkelier problemen hebt regel dit dan via PM of telefonisch, maar niet via dit forum. Het enige dat je er hier mee bereikt is dat je leden wegjaagd, en zelfs adverteerders uit het magazine verjaagd. Wat Tufken betreft: ik heb al veel bij hem gekocht en nog nooit problemen gehad.
Met vriendelijke groeten
Peter

ysbeer

citaat:
Geplaatst door tufken


Ons bankrekening nummer staat niet meer op de website omdat we in het verleden zoals Agrilla schreef haast bestolen waren door Russen.

De schrijven de nummer over van uw shop en dumpen daarna een schriftelijke overschrijvingsformulier in uw bank, dat een bedrag overboekt naar het buitenland.

Dat geld ben je kwijt. We willen dit ook vemijden in de toekomst.




Dat lijkt mij vreemd,als een bank geld overschrijft van wege een formulier waar niet jou handtekening op staat draait de bank op voor de schade.
Ik heb met jou overigens zeer goede ervaringen (dit is dus geen reclame maar wel een ervarings mededeling,en dat is dan weer vrijheid van menings uiting,he he)
Toch zou ik mijn bank gegevens weer op de site zetten,de kans dat je je geld verspeelt is nul komma nul,als je zuinig bent of je geheime gegevens.
Een bank nummer is overal en altijd te achterhalen,maar zonder een krabbel van de eigenaar waardeloos.
Ik denk dat je (zeker in Nederland)klanten verspeelt die zit rot zoeken naar gegevens.
wim

ratje

Moet onze ysbeer hierin bijtreden, heb nog nooit probs gehad met het paradijs (is geen neckermadam [:p][}:)] sorry flauw grapje I know).
Nu een draadje als dit is niet schadelijk voor de shop denk ik, want de rest van de reacties was positief voor de winkel, en zo leert de andere dat het gewoon een misverstand was, maar dat deze wel betrouwbaar is.
Er durven al wel eens charlatans een webshop oprichten ook, dus nu weet iedereen van dit forum dat het in deze NIET zo is [:p]

trial and error, learning and fun
http://users.skynet.be/mijnmodelspoor

SuSke

Sta me toe om als 5e de vorige 4 mededelingen volledig bij te treden.
Ook ik heb nog geen problemen gehad met de vermelde shop.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

the_gold

Ook geen klagen, bedankt Tufken

ToThePoint

Zal me ook eens moeien seh.
Ik hou het simpel.
Mailen doe ik naar hem voor niet dringende zaken of voor voorafbestellingen. Patrick zal daarop niet reageren, maar nauwgezet alles noteren.
Indien ik ongeduldig wordt dan bel ik. Heb nog nooit ondervonden dat hij geen tijd had om op vragen te antwoorden.
Ik ken Patrick wel een beetje en weet dat die het enorm druk heeft en ontzettend veel mails en andere zaken te doen heeft. Nochtans weet ie goed waar ie mee bezig is.
Stellen dat hij de volgende is die in faling gaat ? LOL (niet dus).
Om alles in de fijnste details te doen zou Patrick een secretaresse moeten aanwerven. Maar daar heeft hij niet de plaats voor en het zou ook een extra kostenplaatje hebben.

Ik meende nog te posten met "Patrick heeft zijn openingsuren en zit uiteraard niet dag en nacht aan  de PC" maar er was al zoveel commotie.

Zal eens een anekdote vertellen (een van de velen) die ik live meemaakte.

Om een of andere reden betaalde een klant een bestelling dubbel, tja er zijn nog gefortuneerde medemensen.
Die klant zou dat absoluut niet gemerkt hebben moest Patrick die klant niet verwittigd hebben en de dubbele betaling teruggestort hebben.
Ik zou ze de kost niet willen geven aan diegene in zo'n situatie doen alsof hun neus bloed en als de klant dan ooit tot de conclusie komt dat ie dubbel betaald heeft om te zeggen dat na nazicht zij ook tot die conclusie kwamen en de dubbele betaling dan wel eens terugstorten.

P.s. dat met die overschrijvingstruc heb ik ook ooit vernomen van Patrick en ga ervan uit dat die de waarheid verteld. Dan ben ik niet verwonderd dat die voorzichtig is, ik zou net hetzelfde doen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Paulogic

Amai... zoveel stufke doen opwaaien.[:o)]
mvg,
Paul(ogic)

erik50

Tja, tot mijn spijt moet ik toch zeggen dat de communicatie niet zijn sterkste kant is.
En daardoor doe ik al geruime tijd geen aankopen meer bij deze winkelier.
Ik had het er vooral moeilijk mee dat er op vragen of zelfs bestellingen nooit gereageerd werd, ook al kocht er ik toen regelmatig.
En overal achterna bellen daar ga ik niet aan beginnen.
Spijtig want hun webshop reken ik tot de beste die in onze hobby te bekennen zijn.
Zich verstoppen achter het feit dat er zoveel werk en mails te verwerken zijn dat gaat voor mij niet op.
Het moet toch mogelijk zijn om berichtje te laten, ook al is het na een week.
Ondertussen al geruime tijd ergens anders mijn aankopen aan het doen en daar gaat het wel vlot (al is de webshop daar weer minder).
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

tufken

Beste Heer Jacobs,

We hebben tot 2008 gekeken en geen enkele e-mail van U is terug te vinden, alhoewel alles nog in ons archief zit...

En als er mensen zijn die alles toch zo slecht vinden, sorry dat ligt niet aan ons..

Als dan toch alles op het forum moet ...

Bij enkelen antwoorden we inderdaad niet meer, omdat:

Ze laten hun bestellingen maanden staan,
of doen anders niks dan afbieden op de prijzen,

we staan niet op de markt..  Ik denk dat deze zelf ook niet voor niks gaan werken.

En de collega's die dat doen zijn ofwel al verdwenen of dit zal niet zo lang meer duren..

En bedankt aan de mensen die eerlijk zijn en ook het positieve hebben laten horen.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Huugooke

Tufken: Toffen Tip! (="fijne kerel"  voor de Vlaams-onkundigen.)
Stuurt een mailtje als je bestelling binnen is. Heeft altijd tijd voor een "klapke".

En voor alle mailers daarbuiten: niet alle mail komt aan. Er zijn zoveel factoren, zowel menselijke als technische, die de reis van je mail be?nvloeden. Ik spreek van ondervinding.
Is hij niet "teruggebotst" zonder dat je de foutmelding gezien hebt, of is die in je "SPAM" terechtgekomen?
Heeft de mailserver even off-line geweest? (voor "maintenance" of door uitval)
Trouwens wordt ontvangstbevestiging niet meer standaard ondersteund vanwege de spammers