Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dendermonde op het spoor

Gestart door Huugooke, 13 april 2012, 19:41:41 PM

Huugooke

In Dendermonde viert men 175 jaar spoorwegen. Nu zondag de 15e zou er een historische trein rijden

bellejt

is juist.Heb hier een flyer omdat er een stoomtrein rijdt tussen DD en wetteren.In omgeving station wichelen is er ook een tentoonstelling in Cafe de zwaan.Ga morgen proberen mee te rijden en foto's te nemen.Is hier  op 100 m van mijn deur.Treinrit kost 4 euro.Liefhebbers neem maar kontakt op met mij en we kunnen mss iets afspreken om samen een uitstapje te maken.

eddy

Wij(kmyca)staan zondag in het station van Wetteren met het gele spoor,waarop 5 duim loks zullen rijden.De kinderen kunnen gratis meerijden.De mama's ook mits een zoen aan de bestuurder[}:)].

groeten eddy

ardjoena

Wel efkes de olie en het roet afvegen he Eddy !
 

Huugooke

Twee klassiekers voor dezelfde prijs!



En als het nu niet was voor dat meneerke die altijd voor mijn camera liep, had ik nog goeie video gehad ook!

Mooi boek in het museum!

bellejt

zouden hopelijk mooie foto's zijn maar niet te openen.Heb er ook genomen maar zal ze pas later op mijn site zetten.

eddy

Weer wat kinderen blij gemaakt[:)].Spijtig geen mama's.[:I]Maar toch een geslaagde dag met veel opkomst.

groeten eddy

Huugooke

citaat:
Geplaatst door bellejt

zouden hopelijk mooie foto's zijn maar niet te openen.Heb er ook genomen maar zal ze pas later op mijn site zetten.


bij mij geen probleem; wel traagjes.
Nog mensen die problemen hadden om te openen?

dieselfreak

Hier is nog een mooi fotoverslag uit GVA:

http://album.gva.be/foto-album/viering-175-jaar-spoorwegen-in-dendermonde.aspx

Ik ben er gisteren ook geweest en heb mij achteraf in een museum nog een interessant boekje aangeschaft over 175 jaar spoorwegen in Dendermonde.
MC