Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MetaMedia Groep

Gestart door marc goovaerts, 05 april 2012, 19:15:30 PM

Paulogic

Luc, je weet me wonen !
Servers, software, configs, sql,... ik zal graag helpen waar ik kan.
En nu zitten jullie wel een pak dichter voor mij, tenzij jullie server niet
mee is verhuist natuurlijk.[^]
mvg,
Paul(ogic)

argilla

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Luc, je weet me wonen !
Servers, software, configs, sql,... ik zal graag helpen waar ik kan.
En nu zitten jullie wel een pak dichter voor mij, tenzij jullie server niet
mee is verhuist natuurlijk.[^]






tja nu zitten ze ( voor een deel) zekers in Brecht is het niet Paul ?
Wat is het nut van deze delocatie i.p.v. alles in Schellebelle Luc ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

citaat:
Geplaatst door argilla

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Luc, je weet me wonen !
Servers, software, configs, sql,... ik zal graag helpen waar ik kan.
En nu zitten jullie wel een pak dichter voor mij, tenzij jullie server niet
mee is verhuist natuurlijk.[^]




tja nu zitten ze ( voor een deel) zekers in Brecht is het niet Paul ?
Wat is het nut van deze delocatie i.p.v. alles in Schellebelle Luc ?

Dat is heel eenvoudig: de hoofdredacteur woont in Brecht en hij krijgt op die manier de post rechtstreeks. Meer zit daar niet achter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

citaat:
Geplaatst door doomslu


In een verdere fase zullen we wellicht wat werk hebben om de inhoud van dit forum dan over te plaatsen naar de nieuwe software. Wellicht komt daar wat handwerk aan te pas. Samen met Gerolf en Erwin kan ik me daar wel wat mee bezighouden, maar moest er iemand zich geroepen voelen... graag. [:)]



Waarom dit forum overzetten naar andere software? De opzet van dit forum (de software daarachter) is ??n van de weinige modelspoor forums die bijhoud wat je al gelezen hebt voorheen. Bij andere forums is dat niet zo persoonlijk en moet je dat zelf bijhouden.  Houden zo dus.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Geert
De opzet van dit forum (de software daarachter) is ??n van de weinige modelspoor forums die bijhoud wat je al gelezen hebt voorheen. Bij andere forums is dat niet zo persoonlijk en moet je dat zelf bijhouden.
Ah ? Dat wist ik niet. Het is een functionaliteit die we zeker moeten houden [8D]
Maar deze software heeft ook nogal wat nadelen, denk maar aan de gebrekkige zoekfunctie ...

Aan allen die al hulp aangeboden hebben: dank bij voorbaat [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Het 3-railforum houdt toch bij welke berichten nieuw geplaatst zijn sinds je laatste bezoek. Ook op andere fora waar ik actief ben kan ik steeds zien welke onderwerpen nieuwe berichten hebben.

Eens je de berichten gelezen hebt krijgt het mapje een andere kleur waardoor je weet dat je dat onderwerp gelezen hebt. Niets zo makkelijk.

Maar! Ik vind dit forum wel het meest duidelijke van alle fora die ik volg. Een goede lay-out is dus wel belangrijk.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Havoc

citaat:
Waarom dit forum overzetten naar andere software? De opzet van dit forum (de software daarachter) is ??n van de weinige modelspoor forums die bijhoud wat je al gelezen hebt voorheen. Bij andere forums is dat niet zo persoonlijk en moet je dat zelf bijhouden.


Ik ken geen enkel forum waar dat niet bijgehouden wordt. Staat je browser wel goed voor de cookies?

Maar "waarom andere soft" lijkt me simpelder te beantwoorden: bijna alle forums -waar ik ga- zijn van Snitz naar iets anders gegaan wegens problemen als het wat groter wordt/updates/backups. Het is niet voor niets dat dit forum draait op software van 2000 en nog nooit geupdated is... Langs de andere kant is overstappen geen lachertje.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Geert

citaat:
Geplaatst door Havoc
Ik ken geen enkel forum waar dat niet bijgehouden wordt. Staat je browser wel goed voor de cookies?



Ik weet wel iets over cookies en deze zijn PC gebonden.

Ook de berichten op dit forum die ik bv. lees op het netwerk van mijn werkgever, zullen s'avonds thuis niet meer als ongelezen staan... Het zit hem wel degelijk in de gebruikte software.

Het kan zijn dat ik bij andere forums iets moet instellen? Maar eerlijk gezecht ik beperk me meestal tot dit forum [:)]

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen