Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MetaMedia Groep

Gestart door marc goovaerts, 05 april 2012, 19:15:30 PM

marc goovaerts

Efkes in het juiste topic...

citaat:
Geplaatst door doomslu

Voor wie MSM niet leest: ThinkMedia is verleden tijd.



Dat zal wel meerdere lezers interesseren: Wat is het verhaal hierachter ?

Havoc

Geen idee, eerste dat ik ervan hoor. Heeft er iemand een backup van het forum?????
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Havoc
Heeft er iemand een backup van het forum?????
Geen paniek, Johan [:D]
Vroeger was het ook al Metamedia, en toen een tijdje deel van het grotere Thinkmedia, en nu terug "wat meer solo".
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Onderaan het voorwoord van de laatste MSM's staat het inderdaad aangekondigd, maar zonder enig motief, oorzaak of rede.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Havoc

Zolang het forum blijft draaien kan het me niet zoveel schelen, Gerolf.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Even wat uitleg.

Meta Media was de uitgeverij die in 1999 Modelspoormagazine op de markt bracht. Later werd Spoorwegjournaal overgenomen. Ze bezaten ook een aantal motortijdschriften.

Enkele jaren geleden ging de uitgeverij op in ThinkMedia, gekend van een aantal mannenbladen.

Begin dit jaar werd beslist dat de treinbladen strategisch niet pasten in de portefeuille van Think Media Magazines. Als oplossing werden ze terug overgenomen door de voormalige uitgever en oprichter, Meta Media Groep. Voor de bladen en de medewerkers is er eigenlijk weinig verschil, we gaan gewoon door h?. Een direct positief gevolg is dat de managementstructuur beduidend flexibeler en minder log is. Dit zou dit de zaken iets vlotter moeten doen verlopen.

Het forum blijft waar het is, onder ?onze? vleugels, maar een vernieuwing lijkt me nu makkelijker haalbaar dan vroeger. Alle hulp is meer dan welkom, want het forum is er enkel doordat enkele mensen hier een deel van hun vrije tijd in steken?

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Is modelspoor magazine dan geen mannenblad?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Ambrosius

Die langverwachten centerfolds mogen we nu dus ook wel vergeten... [:D]

Jurgen

't Maakt me allemaal niet uit wie het blad uitgeeft. Zolang het uitgegeven wordt en alles correct verloopt heb ik geen probleem! [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Jurgen

't Maakt me allemaal niet uit wie het blad uitgeeft. Zolang het uitgegeven wordt en alles correct verloopt heb ik geen probleem! [:)]



en op tijd aangeleverd wordt !

Groeten Peter[;)]

erik50

citaat:
Geplaatst door doomslu

Even wat uitleg.

Meta Media was de uitgeverij die in 1999 Modelspoormagazine op de markt bracht. Later werd Spoorwegjournaal overgenomen. Ze bezaten ook een aantal motortijdschriften.

Enkele jaren geleden ging de uitgeverij op in ThinkMedia, gekend van een aantal mannenbladen.

Begin dit jaar werd beslist dat de treinbladen strategisch niet pasten in de portefeuille van Think Media Magazines. Als oplossing werden ze terug overgenomen door de voormalige uitgever en oprichter, Meta Media Groep. Voor de bladen en de medewerkers is er eigenlijk weinig verschil, we gaan gewoon door h?. Een direct positief gevolg is dat de managementstructuur beduidend flexibeler en minder log is. Dit zou dit de zaken iets vlotter moeten doen verlopen.

Het forum blijft waar het is, onder ?onze? vleugels, maar een vernieuwing lijkt me nu makkelijker haalbaar dan vroeger. Alle hulp is meer dan welkom, want het forum is er enkel doordat enkele mensen hier een deel van hun vrije tijd in steken?




En over wat voor hulp spreken we dan?
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

doomslu

citaat:
Geplaatst door erik50

citaat:
Geplaatst door doomslu

Even wat uitleg.

Meta Media was de uitgeverij die in 1999 Modelspoormagazine op de markt bracht. Later werd Spoorwegjournaal overgenomen. Ze bezaten ook een aantal motortijdschriften.

Enkele jaren geleden ging de uitgeverij op in ThinkMedia, gekend van een aantal mannenbladen.

Begin dit jaar werd beslist dat de treinbladen strategisch niet pasten in de portefeuille van Think Media Magazines. Als oplossing werden ze terug overgenomen door de voormalige uitgever en oprichter, Meta Media Groep. Voor de bladen en de medewerkers is er eigenlijk weinig verschil, we gaan gewoon door h?. Een direct positief gevolg is dat de managementstructuur beduidend flexibeler en minder log is. Dit zou dit de zaken iets vlotter moeten doen verlopen.

Het forum blijft waar het is, onder ?onze? vleugels, maar een vernieuwing lijkt me nu makkelijker haalbaar dan vroeger. Alle hulp is meer dan welkom, want het forum is er enkel doordat enkele mensen hier een deel van hun vrije tijd in steken?




En over wat voor hulp spreken we dan?

Wel, ik ben er zeker van dat hier mensen zitten die ervaring hebben met forum-software. Misschien kunnen die me contacteren en hun ervaringen meedelen. Een apart draadje opstarten mag/kan ook. [;)]

In een verdere fase zullen we wellicht wat werk hebben om de inhoud van dit forum dan over te plaatsen naar de nieuwe software. Wellicht komt daar wat handwerk aan te pas. Samen met Gerolf en Erwin kan ik me daar wel wat mee bezighouden, maar moest er iemand zich geroepen voelen... graag. [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Ervaring met forum-software heb ik niet, maar om te helpen de inhoud over te zetten: ik draag mijn steentje bij, als het kan helpen.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

argilla

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door erik50

citaat:
Geplaatst door doomslu

Even wat uitleg.

Meta Media was de uitgeverij die in 1999 Modelspoormagazine op de markt bracht. Later werd Spoorwegjournaal overgenomen. Ze bezaten ook een aantal motortijdschriften.

Enkele jaren geleden ging de uitgeverij op in ThinkMedia, gekend van een aantal mannenbladen.

Begin dit jaar werd beslist dat de treinbladen strategisch niet pasten in de portefeuille van Think Media Magazines. Als oplossing werden ze terug overgenomen door de voormalige uitgever en oprichter, Meta Media Groep. Voor de bladen en de medewerkers is er eigenlijk weinig verschil, we gaan gewoon door h?. Een direct positief gevolg is dat de managementstructuur beduidend flexibeler en minder log is. Dit zou dit de zaken iets vlotter moeten doen verlopen.

Het forum blijft waar het is, onder ?onze? vleugels, maar een vernieuwing lijkt me nu makkelijker haalbaar dan vroeger. Alle hulp is meer dan welkom, want het forum is er enkel doordat enkele mensen hier een deel van hun vrije tijd in steken?




En over wat voor hulp spreken we dan?

Wel, ik ben er zeker van dat hier mensen zitten die ervaring hebben met forum-software. Misschien kunnen die me contacteren en hun ervaringen meedelen. Een apart draadje opstarten mag/kan ook. [;)]

In een verdere fase zullen we wellicht wat werk hebben om de inhoud van dit forum dan over te plaatsen naar de nieuwe software. Wellicht komt daar wat handwerk aan te pas. Samen met Gerolf en Erwin kan ik me daar wel wat mee bezighouden, maar moest er iemand zich geroepen voelen... graag. [:)]




Luc en Gerolf, je weet dat ik een groot boontje heb voor ons blad en het forum. Dus...... als ik mag meewerken...met plezier en graag zelfs.[:p]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dgrr57

citaat:
Geplaatst door doomslu


Begin dit jaar werd beslist dat de treinbladen strategisch niet pasten in de portefeuille van Think Media Magazines.


ik hoop dan ook dat ze ons gerust zullen laten met hun spam [;)]
citaat:

Het forum blijft waar het is, onder ?onze? vleugels, maar een vernieuwing lijkt me nu makkelijker haalbaar dan vroeger. Alle hulp is meer dan welkom, want het forum is er enkel doordat enkele mensen hier een deel van hun vrije tijd in steken?

je kent mijn email [;)]