Even voorstellen

Gestart door voor5dekeer, 04 april 2012, 21:05:32 PM

voor5dekeer

Zodra ik met de "werken" aanvat, zeker foto's. Ik heb wat gezocht naar oude foto's van lang geleden maar helaas niets meer gevonden, enkel nog wat negatieven. Voorlopig is het nog "studeren" [:)] Heb wel in een oude doos nog wat gebouwen gevonden van zowat 35 jaar geleden....
een mens heeft soms nog "schatten op zolder", in dat geval in de kelder.

Guy

voor5dekeer

zo, de eerste aankopen zijn gebeurd:

Metalen loc loods



en de bijna onvermijdelijke draaischijf
helaas geen originele verpakking, maar functioneert nog, dat is ook al iets.

Guy

Arthur

Als nieuw lid doe ik schuchtere pogingen mij ook op het forum te wagen. Ik ben 59 jaar en binnen enkele maanden stop ik met werken. Ik denk er sterk aan mijn hobby van vele jaren geleden te hernemen. 33 jaar geleden had ik een M?rklin baan met uiteraard M-rails. Ik ga nu alles terug uit de dozen en stof halen en zien wat er niet verroest of vergaan is. Dan ga ik me verdiepen in de nieuwe wereld met moderne technieken. Mijn kleinzoontje van drie jaar is ook al een enthousiaste treinfanaat en ik zie een rijke toekomst tegemoet. Dank voor het onthaal en tot schrijvens!

Johnnytrein

Als jij terug met treinen gaat beginnen vergeet die rijke toekomst maar. Treinen maken je sneller arm dan je nu beseft.[:o)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Arthur

Sorry, ik sta hier op een verkeerde plaats. Ik moet nog veel leren. Ik kopieer mijn tekstje en zet het op de juiste plaats. Alle begin is moeilijk, ook al ben ik straks 60 jaar jong...

voor5dekeer

citaat:
Geplaatst door Arthur

Sorry, ik sta hier op een verkeerde plaats. Ik moet nog veel leren. Ik kopieer mijn tekstje en zet het op de juiste plaats. Alle begin is moeilijk, ook al ben ik straks 60 jaar jong...



Geeft niet [:)]

en welkom,

Guy, ook terug begonnen [:o)]

Martin Welberg

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Als jij terug met treinen gaat beginnen vergeet die rijke toekomst maar. Treinen maken je sneller arm dan je nu beseft.[:o)]



Hallo, er is meer rijkdom dan die die aan munten hangt !!