Even voorstellen

Gestart door rvdk65, 20 maart 2012, 16:54:31 PM

rvdk65

Ik speur hier al enige tijd topics af maar had mezelf nog niet voorgesteld, niet erg netjes dus bij deze.
Mijn naam is Rick, woonachtig in het Friese Wolvega, en heb 2 kinderen.
Ik ben getrouwd met Semantha, en heb een eigen aquarium & terrarium speciaalzaak.
Enkele jaren geleden had ik al een modelspoorweg waar ik samen met mijn zoon aan werkte.
Nu enige jaren later wil ik deze prachtige hobby toch weer op gaan pakken en begin nu een nieuwe baan.
Op zolder heb ik een mooi plekje gemaakt waar ik een baan zal bouwen.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag.
De bouw van mijn spoorweg laat ik zien via een blog http://ricksmodelspoorweg.blogspot.com/

Geert

Welkom rvdk65, wat een naam zeg.[:)] Ik heb al op uw blog gekeken en dat ziet er al zeer goed uit.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Steam.N

Dag Rick, welkom hier op 't forum.
Nieuwsgierig naar je verwezenlijkingen !  Veel plezier en succes.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Welkom, Rick. Goed dat je hier iets neerpent [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

rvdk65

citaat:
Geplaatst door Geert

Welkom rvdk65, wat een naam zeg.[:)]

Geert



Dit zijn mijn initialen en mijn geboortejaar :) Maar in mijn voorstel staat dat ik gewoon Rick heet :)
Dus noem mij maar Rick [:D]

PeterC

Terug eenen van '65 en al 47?  Blijkbaar enkele maanden ouder dan ik [:)][:)][:)].

Rick welkom!

Troost je; er zijn er hier op dit forum nog enkele van dat fantastisch wijnjaar [;)]

Groetjes, Peter


railman56

welkom op het forum rick. via je blog heb ik je kunsten al gezien. zeker geen slecht begin maar ballastbed maken van aquariumsteentjes is niet het beste idee. dit zal nooit goed overkomen. bespaar jezelf een hoop gedoe en koop ballast van een bekend merk.[;)]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn