Groeten uit Indonesi

Gestart door Cor Stoom, 18 maart 2012, 10:59:40 AM

Cor Stoom

Hallo Modelbouwvrienden in Belgi?,

Ik wil mij even voorstellen, mijn naam is Cor, ik ben 62 jaar en ik woonde voorheen boven Alkmaar (Noord-Holland) in Nederland. Sinds 2007 woon ik in Indonesi?. Ik ben op verschillende Forums aktief oa in Duitsland en natuurlijk ook in Nederland bij het Grootspoor forum, waar ook een heleboel Belgen aktief zijn.
Door een link van iemand naar een onderwerp over moduul bakken van "Evan" op het forum in NL, ben ik hier terecht gekomen.
Wat kan die man fantastisch mooi bouwen, daar moeten jullie heel zuinig op zijn.
Op dit moment ben ik bezig om rond mijn huis een 7.25 inch spoorbaan aan te leggen en als dat klaar is ga ik de tuin in om daar mijn "G" spoorbaan af te bouwen van de D&RGW. Dus nog een hoop te doen.
Met vriendelijke groet,
Cor.8D
G-tuinspoor Chinees + 7.25 inch tuinspoor.
Accurijder Wlan, RasPi, Rfid.

Jurgen

Welkom op het forum.

Ik zou wel eens enkele foto's willen zien van wat je daar aan het maken bent in het verre Indonesi
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Cor,

Welkom hier op het forum !

Bij een volgnde opendeurdag komen we beslist eens een kijkje nemen ![:D][:D][8D][;)]

Groeten Peter[;)]

Gerolf

Welkom Cor [8D]
Live steam in je tuin in Indonesi?? Klinkt fantastisch.
Het is mogelijk om hier foto's te posten, h? [:p] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Cor Stoom

Hallo mannen,

allemaal bedankt voor de fijne verwelkoming.
Als jullie in de toekomst in de omgeving zijn voor een "open dag" dan zijn jullie uiteraard van harte welkom. [:D]
mvg,
Cor [8D]
G-tuinspoor Chinees + 7.25 inch tuinspoor.
Accurijder Wlan, RasPi, Rfid.

Paulogic

Welkom Cor,

Je hebt toch een fietsrek aan je voordeur voor als we langskomen he [;)][:o)][:D]
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

Hi Cor.  Welkom op het forum.
Laat maar weten als we mogen langskomen [;)]
Toon vooral veel fotos !  Super project.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railman56

welkom op het forum Cor.
ver weg en toch lekker dichtbij via het forum. leeft het modelspoorgebeuren ginds ook? of is het eerder behelpen en alles zelf importeren?
alvast nog veel plezier.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

vanmiegroet

Welkom cor.
En have fun hier, en buiten in de tuin
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer