Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wolf's Peak

Gestart door René, 09 maart 2012, 23:13:02 PM

René

Met nog geen 2 weken te gaan tot de Modelspoorexpo in Mechelen heb ik nog even een paar plaatjes geschoten van een oude bekende van Wolf's Creek. De hand van de machinist vertoont nog steeds de gevolgen van een ongeval tijdens Ontraxs 2011.



Zie ook: http://wolfscreek.wordpress.com/2012/10/14/fotosessie-met-porter-1/
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

De baan is dit weekend uitvoerig getest. Porter nr1 heeft een hele dag zonder problemen gereden. Nr 2 had het er toch nog moeilijk mee. Die wordt nog even nagekeken en gaat mee naar Mechelen voor een tweede kans. 

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Ronald

Wat ging er mis dan Rene? Ik weet dat ze gevoelig zijn maar normaal draaien ze bij jou toch vrij probleemloos hun rondjes? ;)

René

De tender zorgt nogal voor wat frictie. De assen ondervinden te veel weerstand en de flexibiliteit van de koppeling wordt tegengewerkt door de 6 polige verbinding met de loc. Op een rechte baan is dat geen enkel probleem
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

Locjes weer nagekeken. Morgen maar eens zien of ze goed functioneren.
Straks inpakken en wegwezen.
Mechelen, here we come!
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Metpetergaathetbeter


Kautenbach

gaat em zeker lukken, de baan is zo te lezen goed door het trapgat heengekomen ;D

nu enkel de vele bewonderaars op gepaste afstand houden, veel plezier

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

René

Helemaal klaar is het nog niet. Na een weekendje Expo in Mechelen komen er nog wel wat zaken ter verfraaiing in mij op.
Een eerste boompje van Anita Decor staat er al.







Het was een fantastisch weekend met veel leuke reacties.
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

René

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Jurgen

Het is niet mijn ding, maar dat neemt niet weg dat ik het toch een geslaagd baantje vond.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

René

René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Pol

H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...