Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Kalender

Gestart door doomslu, 02 maart 2012, 11:17:59 AM

doomslu

Willen jullie de kalender of gewoon de foto voor op de desktop?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Voor mij liefst de kalender. En dan liefst met een foto die (bv door plaatsgebrek) de MSM niet haalde. Jullie hebben er waarschijnlijk tonnen van.

just4fun

Voor mij ook graag de kalender, languit liggen of staand model, maakt me niets uit.
Paul

conducteur

Een foto, of een kalender voor een 16/9 scherm.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

citaat:
Geplaatst door doomslu

Willen jullie de kalender of gewoon de foto voor op de desktop?

Ik ga m'n vraag duidelijker stellen. [;)]

Naast de kalender om af te drukken lees ik hier een paar mensen die hem graag ook als desktop willen gebruiken. Dat moet dan wel 'landscape' zijn, dat besef ik.
Mijn vraag was, willen jullie enkel de foto als desktop of ook met de cijfertjes/lettertjes van de kalender er op?

En was is eigenlijk tegenwoordig de standaard voor desktops? (onmogelijke vraag, ik weet het).
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Voor mij liever de desktop.  [;)]
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

conducteur

Ik heb een 17" laptop op 1600*900 pixels... Elke vorm voor op het bureaublad is goed...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door doomslu

Willen jullie de kalender of gewoon de foto voor op de desktop?

Ik ga m'n vraag duidelijker stellen. [;)]

Naast de kalender om af te drukken lees ik hier een paar mensen die hem graag ook als desktop willen gebruiken. Dat moet dan wel 'landscape' zijn, dat besef ik.
Mijn vraag was, willen jullie enkel de foto als desktop of ook met de cijfertjes/lettertjes van de kalender er op?

En was is eigenlijk tegenwoordig de standaard voor desktops? (onmogelijke vraag, ik weet het).

HIER een voorbeeld [:)]

Op het werk is de standaard 6400 * 1200.

Ik denk dat 1280 * 1024 de meeste zal plezier doen.

En met de cijfertjes/lettertjes, natuurlijk. Anders is het geen kalender meer [:D]

conducteur

Beetje bijgeknipt voor een 16/9 scherm.

http://www.treinbaanrian.be/MSM.jpg
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

swarol

citaat:
Geplaatst door doomslu

Willen jullie de kalender of gewoon de foto voor op de desktop?


beide....maar als bureaublad is in de breedte beter en zo zijn de printerloze er ook iets mee [;)]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door doomslu

Willen jullie de kalender of gewoon de foto voor op de desktop?

Ik ga m'n vraag duidelijker stellen. [;)]

Naast de kalender om af te drukken lees ik hier een paar mensen die hem graag ook als desktop willen gebruiken. Dat moet dan wel 'landscape' zijn, dat besef ik.
Mijn vraag was, willen jullie enkel de foto als desktop of ook met de cijfertjes/lettertjes van de kalender er op?

En was is eigenlijk tegenwoordig de standaard voor desktops? (onmogelijke vraag, ik weet het).



de grote dat zou geen probleem mogen zijn daar je de foto passend kan maken door het vinkje daarvoor aan te duiden [;)]
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa