Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Clubs op Facebook

Gestart door modeltreinbart, 01 maart 2012, 17:43:11 PM

martintje

zelfs als iedereen een FB-account heeft, en ik heb er al 1, ontgaat mij nog steeds alle meerwaarde
Ok, leuk als je weet dat je buurman aan de dunne is, of wat je stille liefde die avond eeft gegeten, maar voor een club/winkel/evenement zie ik nog steeds de meerwaarde er niet van in
Ergo.... ik wordt een ouwe l*l [:D]
Mvg Marty

modeltreinbart

@ martintje : Daarom stel ik ook de vraag natuurlijk maar als er geen voorstanders voor zijn dan hoef dit standpunt niet te verdedigen in de club waar ik lid van ben. Niet dat ik het erg vind dat er tegenstanders voor zijn want als ik niet tegen de commentaar kan van mede modelbouwers dan had ik het ook niet op het forum gezet natuurlijk. Iedereen heeft recht op een eigen mening.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

martintje

Bart het was geen aantijging of zo, het was een oprechte vraag eigenlijk,
Ik zou wel eens overtuigd willen worden van de echte meer waarde, of is het alleen "voor even leut "en is FB en TW over een paar jaar weer helemaal weg ?
Mvg Marty

conducteur

Hier is het inlogscherm ook in 't Frans. Mijn oplossing: erger je er niet aan!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Facebook? Wat is dat?

Zonder zwanzen, mij zul je daar nooit zien. En als ik zie hoe erg het met sommige websites gesteld is vrees ik het ergste.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

modeltreinbart

Het voordeel van Facebook is dat je niet leden lid kan maken van de pagina van de club, wat als voordelen van de niet leden is dat zij het gebeuren in de club kunnen volgen , en misschien de overstap naar het echt lid worden van een club.
Waar de club dan ook weer zijn voordelen uithalen , nog voordelen zijn dat er afbeeldingen op gezet worden rechtstreeks van de harde schijf of usb stick.
De berichten en foto's kunnen ook gedeeld worden door de leden van de pagina op hun facebook account wat dan als voordelen heeft dat 1 bericht door de leden kan gelezen worden en als het gedeeld word door een persoon dat dit dan weer gelezen kan worden door die persoon zijn vrienden en eventueel ook gedeeld kan worden.
Bijvoorbeeld een aankondiging van een opendeur of uitstap waar ook niet leden met mee kunnen gaan .
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

argilla

het is me eindelijk gelukt.....amaiiii zeg
Het FB start scherm stond op France dus Fr.
Ga naar acceuil (onthaal) helemaal rechtsboven.Open het scherm profielen ( maar dan in het Frans) Pull down menu met je profiel. Dan helemaal onderaan:Language principal klikken... dan pull down menu met alle landen en dan nederlands aanklikken.
Je moet het maar weten.
Enfin gelukt dus na zoeken en blijven en blijven zoeken.
Bedankt voor de tips iedereen.[;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15