Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 112

Gestart door doomslu, 26 februari 2012, 22:01:25 PM

doomslu

Rustig mensen, dergelijke foutjes gebeuren in alle administraties. [:(]
Gelukkig zijn er geen potten gebroken h?. [;)]

Toch onze welgemeende excuses voor het fout lopen in Nederland. [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

martintje

citaat:
Maar ja zal de Nederlandse cultuur zijn zekers


ben ik nou echt de enige die hier nou zo moe van word ( ook als het anderom wordt gezegd, dus de Belgische cultuur ) ??

In de drukte helemaal vergeten er 1 te halen van het weekend, niks voor mij om er zo lang mee te wachten [:)]
Mvg Marty

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door martintje

citaat:
Maar ja zal de Nederlandse cultuur zijn zekers


ben ik nou echt de enige die hier nou zo moe van word ( ook als het anderom wordt gezegd, dus de Belgische cultuur ) ??

In de drukte helemaal vergeten er 1 te halen van het weekend, niks voor mij om er zo lang mee te wachten [:)]



Je bent zeker niet de enige die zich hieraan ergert. Overal heb je leuke mensen en overal heb je zeikerds en azijnpissers, zowel in Vlaanderen als in Nederland. Blijkbaar is het tegenwoordig moeilijk voor sommigen om iedereen in zijn waarde te laten.
MC

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Nog steeds mijn exemplaar niet ontvangen [xx(]
Iets fout gelopen bij Meta Media [?]

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]

Het verzenden gebeurt bij de drukkerij. Daarna is uw lot in handen van de Post! [:D]

Vandaag contact opgenomen met Meta Media. Abo was in orde.
Inderdaad WEERAL B-post [xx(] Ze gaan klacht neerleggen tegen B-post.
Meta Media zal een exemplaartje opsturen.
Ik hoop dat de postbedeling ooit eens in handen van de priv? komt.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

doomslu

citaat:
Geplaatst door martintje

...

In de drukte helemaal vergeten er 1 te halen van het weekend, niks voor mij om er zo lang mee te wachten [:)]

Het is je vergeven. [;)]

Steek maar een pluimpje op jullie hoed voor de organisatie. [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loco

Het is de eerste keer, maar deze keer is mijn exemplaar ook niet toegekomen. Ik verdenk de postbode. Gisteren is hij niet komen opdagen, en vandaag ook niet gezien. Maar ik sta dan ook niet op de mloer en heb ook geen camera hangen. Ne mens moet nog werken ook. Toch is er een rood autoke gepasseerd met een groot pakske voor mijn zoon. Die heeft dus meer geluk gehad.

Baureihe 103

Oeps klinkt heel bekend dit is en was voor mij de reden dat ik geen abo's meer neem op bladen.(niet dat het bij iedereen verkeerd gaat natuurlijk maar mij is het niet gegund)
De telefoonkosten naar Duitsland waren voor mij duurder dan het abo op het Marklin magazine.
Ik koop het M&M altijd bij de boekhandel ik moet je zeggen dat is zeer geriefelijk en ontspannen.
Krijg een telefoontje op de vrijdag van de verschijning en haal het prachtige blad dan op de zaterdag ochtend, geen kreukels, altijd op tijd.
Dan slechts bij thuis komst nog een kopje koffie, alvast een beetje snuffelen aan de immer geweldige artikeltjes kortom het ultieme genieten.

Groetjes Bert[:)]
Bestaat er een andere hobby.

martintje

Dank je wel Luc, was zeer graag gedaan [:)]
Op  naar het volgende feest eind oktober......
Mvg Marty

Durango

citaat:
Geplaatst door martintje
In de drukte helemaal vergeten er 1 te halen van het weekend, niks voor mij om er zo lang mee te wachten [:)]



Ik niet. Heb me op zaterdag verzekerd van een exemplaar. Scheelt een gang naar de boeken winkel.[:D]
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

argilla

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

citaat:
Geplaatst door martintje

citaat:
Maar ja zal de Nederlandse cultuur zijn zekers


ben ik nou echt de enige die hier nou zo moe van word ( ook als het anderom wordt gezegd, dus de Belgische cultuur ) ??

In de drukte helemaal vergeten er 1 te halen van het weekend, niks voor mij om er zo lang mee te wachten [:)]



Je bent zeker niet de enige die zich hieraan ergert. Overal heb je leuke mensen en overal heb je zeikerds en azijnpissers, zowel in Vlaanderen als in Nederland. Blijkbaar is het tegenwoordig moeilijk voor sommigen om iedereen in zijn waarde te laten.





Je hebt gelijk Diesel. Heb er al spijt van dat ik me heb "laten verleiden" om in discussie te treden met Wim. [:(] Ik had beter weten. Sorry [;)][;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

martintje

Beetje hele late reactie, maar ik zat net in een verveelmomentje nummer 112 te lezen, die nog in het kleinste kamertje lag.
Voor de lol zat ik de uitslagen te lezen van de modellen van het jaar enzo, on opeens zie ik onder banen , dat wij gedeeld tweede zijn geworden
Dat vind ik toch wel een hele eer, en daar wil ik de stemmers bij deze nog hartelijke danken voor de stemmen.
En stom van mij dat het me niet eerder is opgevallen [:)]
Mvg Marty