Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

tussenrijtuigen thalys (mehano)

Gestart door TBCédric, 26 februari 2012, 16:12:03 PM

TBCédric

weet er iemand waar je tussenrijtuigen van mehano kan kopen (set thalys).
ik heb overal gezocht: ebay,google,andere sites.
Weet iemand een winkel of website waar je er sets kunt kopen?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

SuSke

Blijven speuren op ebay, marktplaats en veschillende fora.
Ze komen nog regelmatig terug beschikbaar.
Bij ebay ook buiten de EU zoeken.
De mijne kwamen indertijd uit Polen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

TBCédric

ja ik heb onlangs ook zo een set gezien op ebay vanuit polen. Maar nu is die weg.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

mvdr1

Er staan er heel regelmatig voor spotgoedkope prijzen op Ebay.
Zoek af en toe ook eens op Ebay Frankrijk of zelfs Engeland.
We zijn meestal geneigd om in Duitsland te zoeken, maar Fr en UK hebben ook veel te bieden, en de verzending (vooral uit Engeland) is h??l veel goedkoper. Voor 5 Pond heb je alles thuis in 48 uren met Royal Mail. De Duitsers (DHL) rekenen hedentendage meestal rond de 17 Euro !
Betalen naar UK is een fluitje van een cent met IBAN en BIC code, er zijn geen kosten aan verbonden, en de koers is ook interessant: momenteel is 1 GBP = 1,18 Euro ....
[;)]
SNCB-SBB fan

TBCédric

weet jij mss ook winkels in belgie?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

mvdr1

Beste

Momenteel niet, in de streek van Brugge heb je nog 3 winkels.
Ik zend je een PM want weet dat het gevoelig ligt op dit forum om namen van winkels te noemen !

Groetjes

Marc
SNCB-SBB fan

philip vdb

Olaerts in diepenbeek in het verre limburg.
die heeft heel veel.

TBCédric

ja ik heb gekeken,maar er zijn er alleen van markl?n (zover ik heb gezien)
weet er iemand nog sites met tussenrijtuigen van mehano?(liefst dichtbij)                                    [:D][;)]
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

TBCédric

weet er nog iemand winkels waar ze mehano verkopen (heel belgie,max.zuid -nederland)?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

mvdr1

Nieuwe voorraden van Mehano Thalys zullen vlgs mijn info momenteel nergens meer binnenkomen; het gedeelte van de fabrikant Mehano waar ze echte modeltreinen(die naam waardig) fabriceerden is opgedoekt. De firma Mehano bestaat nog, maar maakt enkel nog "goedkoop" speelgoed in plastic. Ik denk dat je willens nillens op sites genre Ebay zal aangewezen zijn. Of tweedehandsbeurzen. Winkels met nieuw materiaal zal je niet meer vinden.

Momenteel staat er zo'n spiksplinternieuwe uitbreidingsset te koop op Ebay Duitsland voor amper 70 Euro.
En bovendien bij een 100% betrouwbare verkoper met een positieve waardering van 100% waar ik zelf reeds ooit materiaal gekocht heb.

Zie
http://www.ebay.de/itm/Thalys-Erganzungswagenset-3teilig-R3-R6-R7-DC-Mehano-29850-Neuware-Karton-/251008285890?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item3a71427cc2
Groetjes

Marc

SNCB-SBB fan