Even voorstellen,

Gestart door Dirk Wuytack, 06 februari 2012, 21:08:58 PM

Dirk Wuytack

#30

@ Paul "Just4fune"
Ga je idee eens bekijken bedankt alvast .

@ Swarol
Bedankt voor je welkom

Tot de volgende
Groeten

Dirk

Dirk Wuytack

#31
Hier mijn aanpassing van de aansluiting kwa schaduwstation, bedankt voor de tip Paul . Het begingt stilaan er goed uit te zien , nog even laten rijpen eventueel een grote uitprint maken .



Groetjes
Dirk

Gerolf

#32
Ik zou het linkse/middelste groene rangeerdeel niet aansluiten op de hoofdbaan, maar op het oranje gedeelte.
Dan vervalt dat onnodige wisselpaar, en heb je meteen een uithaalspoor.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirk Wuytack

#33
Hallo allen,

Kon het niet laten heb nog maar een stukje aan de linker binnenzijde een extra modul voorzien , daarmee heb ik mijn schaduwstations kunnen uitbreiden naar 2 keer 5 sporen .Daar zal het nu wel mee stoppen .

@ Gerolf

'k kan je niet goed volgen kwa aansluiting op het oranje gedeelte, op welk spooraansluiting zie je dit gebeuren, het is misschiens een dwaze vraag , maar wat is dwaas h? .



Dirk

doomslu

#34
Dirk, je hebt links onder twee rangeergedeeltes in 't groen.
Ik denk dat Gerolf het meest rechtse van de twee bedoelt. Dat sluit nu aan op de hoofdbaan, maar je zou dat ook kunnen aansluiten op het oranje deel er net boven.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirk Wuytack

#35
@ Doomslu en Gerolf en andere volgers .
Ik denk dat het gelukt is . Ik twijfel nog een beetje over de bovenste inhaalsporen ,vind het nogal smalletjes achter het stationgebouw . We zien wel .....


Gerolf

#36
Die andere manier om je schaduwstations een plaats te geven is een prima idee [8D]
De aansluitng oranje/groen is nu zoals ik ze bedoelde, ja [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirk Wuytack

#37
Hier de laatste stand van zaken, heb het maximale er uitgehaald van oppervlakte, bovenste inhaalsporen verzet naar links en aansluiting industrie naar onder gebracht .



GR.
Dirk

Durango

#38
Als je op de linkse industrie op komt rijden met lok voor of duwend dan sluit je de lok op bij een van de gebouwen. Of je moet daar permenet een rangeerlokje hebben staan.
Ook met de rechtse industrie (groen) gebeurt dat. Een beetje onlogisch lijkt het mij dat je met je goederenterrein eerst het lokdepot moet inrijden. Of is het rechtse groene gedeelte onderdeel van dat depot.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Dirk Wuytack

#39
@ Leon

Ik zie wat je bedoeld , dus terug naar de tekenplank [:I] bedankt voor je opmerking .

@ Gerolf

Je idee van de aansluiting was niet slecht, maar het klopt wel een beetje wat betreft goederenverkeer via lokdepot is wel een beetje onlogisch . Maar toch bedankt voor je input.

gr
Dirk

Gerolf

#40
citaat:
Geplaatst door Dirk Wuytack
goederenverkeer via lokdepot is wel een beetje onlogisch
Tenzij je de lus naar het depot iets meer naar rechts aansluit, op het oranje spoor naast de hoofdlijn, en dat rechte spoor "groen" wordt... [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Martin Welberg

#41
Zou eigenlijk wel een plan met alleen de zichtbare sporen willen zien. Kan me uit deze spagetti tricolore niet echt een beeld van de scenery mogelijkheden vormen..

argilla

#42
van een spaghetti gesproken..... dit kan tellen.
Ga je dit alleen verwezenlijken of in groepsverband [?]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Dirk Wuytack

#43
Hallo,

Op verzoek [;)] alleen het zichtbare gedeelte en ja ik ga dit op mijn ??ntje doen . Zal wel van een ietsje langere adem zijn maar zal er gelukkig wel de nodige tijd voor hebben . Heb gelukkig een niet te lichamelijke job van 8 tot 16 uur . En terug single [:)]



Groetjes
Dirk

Dirk Wuytack

#44
De laatste stand van zaken, hier ook alleen de zichtbare sporen, de achterste 2 komen nu bovengronds thv de draaischijf zodoende krijg ik achter stationgebouw meer plaats voor een gedeeltelijk dorpsgedeelte.



Gr.

Dirk