Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Tijd voor MSM 43

Gestart door tonycabus, 17 november 2005, 15:19:51 PM

Gerolf

[:)] Blij dat je terug hier bent, Tony! Ik hoop dat alles terug wat in zijn plooi gevallen is
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

@Tony, bedoel je dan dat ze jouw treintjes moeten ..........., of bedoel je dat ze zelf moeten beginnen met gevandaliseerde treintjes te maken?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

@Tony, bedoel je dan dat ze jouw treintjes moeten ..........., of bedoel je dat ze zelf moeten beginnen met gevandaliseerde treintjes te maken?

Ge moet inderdaad voorzichtig zijn hoe dat ge zoiets tegen zo'n gasten zegt [:D][;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

Johnny, in hemelsnaam!!! Ik huiver bij de gedachte... Liever nog leen ik mijn materieel uit aan vrienden dan dat .......

Nee, ik bedoel eigenlijk dat die kleur........z..... eens iets constructiefs zouden moeten gaan doen.
Maar: probeer in zo'n buurt eens een demonstratie te geven (zieltjes te winnen[;)]) van een leuke hobby. Of dat nu modelbouw is, of computerspellen, of electrotechniek, muziek... Daags erna weten ze waar je spullen STONDEN want ze zijn gegarandeerd gestolen.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

jean-luc

Hallo,

Sorry jongens maar dit ging toch over MSM 43. Laat de zaak aub niet ontaarden in dingen die persoonlijk zijn en aldus ongepast zijn in dit forum.
Met alle respect voor eenieders mening.

Groeten, Jean-Luc

tonycabus

Was inderdaad erg off-topic, Jean-Luc! Maar waar het hart van vol is, nietwaar...

Ik bedoelde eigenlijk dat het beter zou zijn vandalen te "bekeren" tot een fantastische hobby zoals de onze, maar dat dat in 99,9% van de gevallen spijtig genoeg verloren moeite is.
We hebben nochtans een "goe gerief", zoals bijvoorbeeld nummer 43!

Al zeg ik het zelf, als mederedakteur, wie zo'n blad ziet ...!

Waarbij ik in naam van de hele redaktie iedereen bedank voor de positieve reacties.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

glamo

jip mannen;

alweer een steengoed nummer maar het wordt tijd dat jullie eens iets doen aan jullie datum van uitgave!!!!!
ik begrijp niet hoe je het aan een winkel als CL-DECOR uitgelegt krijgt dat het boekje van december pas bij mij op 23-11-2005 toekomt en er een reclame instaat voor een opendeurdag op 19 en 20 november 2005. ik heb dus iets gemist waar ik zeker bij wilde zijn.

KURT
 

Gerolf

Zowat alle evenementen van 19/11 stonden ook al aangekondigd in MSM 42, Kurt [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw