Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

N

Gestart door doomslu, 31 januari 2012, 22:50:09 PM

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Op verzoek zal de blauwe 5515 van M?rklin omgedoopt worden tot de 5510. Dit om een dubbele bezetting van het nummer 5515 (B-models) te voorkomen.

Waarom eigenlijk ?
De 5515 is bij Van Biervliet toch uitverkocht [?]

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Anarchy

Geen idee Ronny. Heb dit vernomen via de franstalige collega's.

reeves

Zeer goed , heb ik weer een excuse om er eentje bij te kopen , ik heb de 5515 al de 5510 nog niet[:)]

janjozef

Bedankt voor de foto van de type 29 Luc ziet er goed uit

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Chris

Op www.hetgroterdamproject.nl voor de liefhebbers een groot verslag van neurenberg 2012. Links in het menu klikken neurenberg 2012

doomslu

Terwijl we de reportage over N?rnberg voor Modelspoormagazine aan het schrijven zijn, plaats ik elke avond wat nieuws en foto's in een notedop op de website, rubriek "Nieuws".
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

itchy

citaat:
Geplaatst door doomslu


Vanavond meer...


Ik hoop dat die .5506 een testversie was en geen definitief model? Want het lettertype is fout. Tot op vandaag rijdt de .5506 rond met het lokcijfer in het oude nmbs normschrift: http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=366245
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

reeves

ja en die koppeling is ook niet op schaal [^]

theedooz

Wat een [:(] opmerking weer, die laatste. De 5506 heeft wel degelijk een ander cijfertype dan de andere TVM loc's. Dus B-Models: of nummers aanpassen, of een ander nummer kiezen (keuze zat).
 

itchy

Ik merk het maar op omdat ik er laatst nog een gesprek over had met meneer Van Biervliet, dat ze daar tijdens de ontwikkeling heel strikt op moeten toezien of "de Chinezen" doen het verkeerd! En VBV/BModels gaat er prat op om elke modelvariant zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven. Dus het zou me verbazen mochten ze dit over het hoofd hebben gezien...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

reeves


doomslu

citaat:
Geplaatst door itchy

Ik merk het maar op omdat ik er laatst nog een gesprek over had met meneer Van Biervliet, dat ze daar tijdens de ontwikkeling heel strikt op moeten toezien of "de Chinezen" doen het verkeerd! En VBV/BModels gaat er prat op om elke modelvariant zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven. Dus het zou me verbazen mochten ze dit over het hoofd hebben gezien...

Ik heb ze even gecontacteerd en ze wisten het al. Wie echter nog iets vindt mag het gerust zeggen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

itchy

Ik vind: laat maar komen die TVM 55'ers! :-)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Binco

citaat:
Geplaatst door doomslu

Op de stand van Brelec zagen we bijzonder fijne Belgische lantaarnpaaltjes voor op Belgische perrons. Ze zijn exact op schaal 1/87.



Is daar soms ook een foto van genomen?
Ben wel benieuwd [:)]

[:)][;)]

Gert1

citaat:
Geplaatst door modeltreinbart

Ik heb vernomen dat hobbytrade failliet is ,klopt dat ?



Kijk aan: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?10,5774041,5774041#msg-5774041

Hobbytrade levert dus gewoon uit. Kan dat hele verhaal over een faillissement dus in de prullenbak.

mvg,
Gert