Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

3D model van toilet

Gestart door MARKLINRIJDER, 28 januari 2012, 00:52:22 AM


marc goovaerts

"Denkpiste" voor mevrouw ? [:D]

Waarom via CNC ipv 3D-print ? Zou dat geen gladder resltaat opleveren ?

Gerolf

Het lijkt me nuttiger om dit te schuren en plamuren, en dan af te gieten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MARKLINRIJDER

Zal straks eens een fijner model plaatsen.

Grtjs,

David.

PeterC

citaat:
Geplaatst door marc goovaerts

Waarom via CNC ipv 3D-print ? Zou dat geen gladder resltaat opleveren ?



Ik vermoed van niet: bij 3D-printen 'zie' je nog teveel de laagjes waaruit het wordt opgebouwd (vooral voor zo'n minuscuul dingetje).

Zoals Gerolf zei: schuren en plamuren...
Groetjes, Peter


MARKLINRIJDER

Het beloofde toilet:

Ongeschuurd, ongeplamuurd.




Grtjs,

David

MARKLINRIJDER

En het Ho model tegenover een spoor 1 model.[:p]




Grtjs,

David

modeltreinbart

@ David , en nu eentje met opstaand deksel? want als de pot dicht is kan de dame in kwestie haar behoefte ook niet doen tenzij je er een dwijl en een emmer naast zet. [:)][:)][:)]
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

MARKLINRIJDER

Bart,

Morgen op de machine[:p]:



Grtjs,

David

bellejt

heel leuk en mooi.Kan je ook niet een urinoir maken.Zo beter zichtbaar zijn omdat je dat gewoon tegen een muur kan plaatsen.

dieselfreak

De pot op met al die urinoirs! Ik wil een model van de NMBS ballastwagon waarvan een foto terug te vinden is bij "Grootbedrijf" in het draadje "Pakwagens." Een wagon die de voorloper was van de huidige generatie ballastwagons en die nog nooit in model werd gemaakt, hoewel hij tot eind jaren 60 veelvuldig op het Belgische spoorwegnet terug te vinden was. Dus David, als je ooit eens 5 minuten tijd hebt?
MC

dgrr57

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

De pot op met al die urinoirs! Ik wil een model van de NMBS ballastwagon waarvan een foto terug te vinden is bij "Grootbedrijf" in het draadje "Pakwagens." Een wagon die de voorloper was van de huidige generatie ballastwagons en die nog nooit in model werd gemaakt, hoewel hij tot eind jaren 60 veelvuldig op het Belgische spoorwegnet terug te vinden was. Dus David, als je ooit eens 5 minuten tijd hebt?

+1

MARKLINRIJDER


bollen neus

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door dieselfreak

De pot op met al die urinoirs! Ik wil een model van de NMBS ballastwagon waarvan een foto terug te vinden is bij "Grootbedrijf" in het draadje "Pakwagens." Een wagon die de voorloper was van de huidige generatie ballastwagons en die nog nooit in model werd gemaakt, hoewel hij tot eind jaren 60 veelvuldig op het Belgische spoorwegnet terug te vinden was. Dus David, als je ooit eens 5 minuten tijd hebt?

+1




+1 hier ook......

modeltreinbart

Er zijn miss ook nog mensen die intresse hebben om een wc pot op hun baan te hebben in een huisje op de voorgrond h? , ik vind het in ieder geval een prachtig initiatief.
Miss een volledig badkamer ontwerp he david , na de wc's en urinoires , miss een badkuip en een lavabotje?
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)