Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Weinert 2012 PDF

Gestart door eve, 23 januari 2012, 22:20:33 PM


PeterC

Erik,
Jammer dat je weinig of geen reacties krijgt op je catalogi.  Ik bekijk ze allemaal!  Post maar al wat je 'tegenkomt' [;)]!
Groetjes, Peter


eve

citaat:
Geplaatst door PeterC

Erik,
Jammer dat je weinig of geen reacties krijgt op je catalogi.  Ik bekijk ze allemaal!  Post maar al wat je 'tegenkomt' [;)]!




Beste Peter,

Ik verwacht ook geen reacties op het posten van catalogi ed. Het is gewoon een melding van : "je kunt het daar vinden".
Natuurlijk valt het mij op dat bepaalde merken meer "aandacht" krijgen dan andere. Maar dat heeft volgens mij minder te maken met het merk dan wel met het uitbrengen van "belgisch" materiaal...(cfr. ESU Class 77).

Erik

Peter

Awel Erik,  Hier krijg j wel reaktie.
Voor mij is Weinert een van de beste 'kleinserien bedrijven' die er bestaan
Bouwsets van perfekte kwaliteit en rij-eigenschappen en een zeer uitgebreide lijst van onderdeeltjes enz. en dit alles aan redelijk normale prijzen.
Koppel dit met een uitstekende en zeer vriendelijke service, en je begrijpt waarom ik hen een warm hart toe draag.
Met vriendelijke groeten
Peter

dirkkerckhofs

Volledig mee eens, al kan je soms wel lang op een levering wachten.

Dirk

citaat:
Geplaatst door Peter

Awel Erik,  Hier krijg j wel reaktie.
Voor mij is Weinert een van de beste 'kleinserien bedrijven' die er bestaan
Bouwsets van perfekte kwaliteit en rij-eigenschappen en een zeer uitgebreide lijst van onderdeeltjes enz. en dit alles aan redelijk normale prijzen.
Koppel dit met een uitstekende en zeer vriendelijke service, en je begrijpt waarom ik hen een warm hart toe draag.