Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 111

Gestart door Geert, 23 januari 2012, 19:47:31 PM

argilla

citaat:
Geplaatst door poco loco

citaat:
Geplaatst door just4fun

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ook ik ben wachtend, in houten had Guido noch gezegd dat ze normaal eind januari zouden toekomen uit china. mogelijk nog wat douane afhandeling dan zouden ze er eind deze week moeten zijn, laat ons met z'n allen duimen,

Jan


Dat hadden ze me ook verteld, dan werd het februari, zegden ze me aan de telefoon.
Dus heb ik eind vorige week nog eens gebeld, want februari is nu.
Een vriendelijke stem vertelde me dat alles midden maart geleverd zou geraken. Ook voor Olaerts is zoiets niet aangenaam (ja-knikkende chinesen [;)]).
Dus nog even geduld.
Paul




Hoe ontroerend het kapitalistisch pleidooi voor voorafbetaling ook mocht klinken:
- op 6 juni 2010 stortte ik 99,00euro op rekening van Guido Olaerts.
- voorafbetaling op de 53.314 met stelplaats MKM =Stockem (Arlon).
Groene livrei Tp.IIIb.
Gedigitaliseerd met geluid.
- op geen enkel moment heb ik sein of teken gekregen.
En tot op deze nix geen respons.

Waarom geen
- "dank u voor uw vertrouwen, wij hebben uw centjes goed ontvangen!"?
- "wij houden u graag persoonlijk op de hoogte van de evolutie en dit is de stand van zaken: (...)"?
- "wij verwachten dat het door u gesponsorde project klaar zal zijn enz. enz....."


Spijtig,
Luc.






zo denk ik er ook over P?co [;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

modelbaanHO

citaat:

zo denk ik er ook over P?co [;)]



Ik sluit mij hier ook bij aan.

Wanneer ik net voor de laatste beurs in Merksem een mailtje stuurde naar Olaerts dat hij mijn model naar de beurs mocht meebrengen kreeg ik volgend kort antwoord.

Hallo,

Er gaat een 2de levering in maart binnenkomen.

Met vriendelijke groeten,


m.a.w. doe geen moeite om naar de beurs te komen de loc zal er toch niet zijn. Hoe ik dan wel aan mijn model zal geraken ??? Ik ben niet van plan om naar Diepenbeek te rijden.

Een korte aanvulling in de mail met "Uit deze levering reserveren wij uw model en dat brengen we mee naar Merksem bij de volgende beurs" of zoiets zou al veel aangenamer klinken.


Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be