Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelspoorbeurs Houten

Gestart door dirkkerckhofs, 14 januari 2012, 19:23:24 PM

dirkkerckhofs

Ik ga nu al een paar jaar twee ? drie keer per jaar naar de Modelspoorbeurs in Houten bij Utrecht. Ik ga er graag omdat er zo een enorm aanbod is, een grote verscheidenheid aan handelaren uit verschilende landen en zowel nieuw als tweedehands materiaal in verschillende schalen. Ik heb de beurs door de jaren ook zien groeien.

Ik vond het dan ook raar dat er hier nog geen apart draadje over bestond. In andere draadjes wordt er wel terloops eens over gesproken. Daarmee dat ik er maar eentje gestart ben.

Een andere reden is een zuiver praktische. Elke keer hoor ik tussen de massa volk veel Vlaams en elke keer kom ik ook wel iemand van het forum tegen. Maar dat betekent ook dat we (de Vlamingen) telkens vele kilometers gereden hebben. We zouden misschien kunnen proberen van wat meer samen te rijden. 't Is plezanter, het kost minder en het is beter voor het milieu!

Heel concreet: volgende week zaterdag de 21e januari is het weer zover. Kan ik met iemand meerijden vanuit Ternat, Groot-Bijgaarden of Dilbeek? Volgende keer wil ik dan wel rijden.

Dirk

Michael

Dirk goed initiatief, ik rij helaas dat weekend net de andere kant op, naar Oplinter. Dus geen beurs voor mij dit keer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dirkkerckhofs

Gaat er iemand nu zaterdag of is er iemand geïnteresseerd om mee te rijden? Ik vertrek rond 7u30 in Dilbeek richting antwerpen en dan Utrecht.
Dirk

Steam.N

Dirk, deze keer pas ik.
Een volgende keer poolen is zeker geen probleem.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts


dirkkerckhofs

't Was weer dik in orde. Goeie affaires kunnen doen. Je moet er daar wel je tijd voor nemen, want het is daar zo enorm groot.