Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 43

Gestart door ronny-vdv, 12 november 2005, 18:14:23 PM

ronny-vdv

Wat zal nr. 43 brengen ?

We wachten al !

Mvg,

Ronny8)8)8):):)
Mvg,

ronny-vdv

Tom

Ik ben nieuwsgierig welke intresante artikels er deze keer zullen instaan.
Tom

Peter

Wanneer komt nr.43 Vandaag is namelijk de 15e.
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Dat vraag ik mij ook af, ik zit al vol ongeduld te wachten.
Tom

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

Dat vraag ik mij ook af, ik zit al vol ongeduld te wachten.


Idem

diesels

Joh is het alweer de 15e geweest? Nog 2 weken en dan heb ik MSM weer in huis [^] [:o)]

dieseltje

Den Tony blijft zo stil ????[:)][:)]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door dieseltje

Den Tony blijft zo stil ????[:)][:)]

Ik heb er enkele dagen geleden een mailtje van gehad. De man heeft het - hopelijk tijdelijk - erg druk met allerlei dingen buiten onze hobby.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dieseltje

Ok, alle begrip, maar je raakt er zo aan gewoon dat hij meteen alle antwoorden uit z'n mouw schud ...
Als mentale steun kan helpen Tony: bij deze !!

Benny

Jurgen

Het is nu de 16de. Ik heb nog steeds niets ontvangen en begin al afkickverschijnselen te krijgen. [:(!]
Ik krijg zelfs al dromen dat ik op een op hol geslagen trein vol met MSM'en zit om die toch maar op tijd bij de handelaars te krijgen. [:D]
Is dat normaal? Of moet ik nu dringend medische hulp gaan zoeken? [:o)]
Kortom, wanneer komt'm? [:p]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

bartie

MSM nr.43 in mijn brievenbus gevonden. Net op tijd, want wat is er gezelliger dan op een donkere regenachtige dag als deze in de zetel te kruipen met een Duvel en Modelspoormagazine?[:p]

Bart.

dieseltje

Twee duvels en een modelspoormagazine.....

Jurgen

'k Heb 'm. 'k Heb 'm. 'k Heb 'm. 'k Heb 'm. [:p][:p][:p] Eindelijk.
Maar even serieus nu. Prachtig nummer alweer. Vooral het artikel over Louise-Marie. Prachtige baan, ook al ben ik niet echt een liefhebber van N-spoor.
Had ik de plaats ook maar h?, voor een zelf fatsoenlijke baan neer te planten. (Natuurlijk in HO dan h? [;)])
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dieseltje

"het nieuwe artikel van Jerolf Peeters"

Aha, daarom gaat daar alles zo goed vooruit ! [:p] Die zijn met twwe, de Gerolf en zijn -totnogtoe goedverborgen gehouden - tweelingbroer[:D][:D]

svvander

Ik heb nog niets gehad! [V][?] Boeeeehh! (Nog ni teveel vertellen he mannen, anders is het spannende eraf!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be